18/11/2008

Bondage

sokak zabaltzen ditut leunki zure azalaren inguruan eta janzten zaitut
eta inoiz ikusi dudan soinekorik lizunena daramazu niretzat
eta sokak apenas estaltzen du zure sexua, apenas estaltzen du zure ipurdia
berriz, zure ipurmasailak inoiz baino ederragoak uzten ditu agerian
eta soken soinekoarekin libre geratu dira zure titiburuak
eta puntan dituzula konturatzen naiz
eta nire listuaz janzten dizkizut eta gogorragoak jartzen zaizkizu
mmmmm, zer ederra zauden gaur! eta zuk badakizu eta irribarretsu zaude
eta begiratzen didazu, baina ezin zarenez mugitu
esaten didazu: larrua jo nazazu!
eta zure alua laztantzen duen soka apartatzen dut
eta zure atzean jartzen naiz, biok ohean etzanda gaudela
eta zure aldaka inguratzen duen soka hartzen dut eskuekin
eta nire zakila handitua errez sartzen da zure alu bustian
eta orain bai loturik gauden!

Sem comentários: