22/04/2010

Gaur amets egin dut zurekin.
Edo fantasia berri bat izan al da?
Lotan nengoen? Esnaturik?
Eta zer inporta du horrek?
Kontua da galdutako hondartza batean geundela.
Edota urrundutako parke batean (badakizu ametsetan dena nahasia dela).
Baina demagun hondartza bat zela.
Eta han geunden, mundutik hain urrun eta hain gertu.
Zu eta biok.
Eta jolastera hurbilduak ginen horrelako leku apartatu batera.
Eguzkiak goxo jotzen zuen eta gu biluztu ginen.
Guztiz.
Gure sexuei begira geratu ginen biok, ileak kenduak baikenituen.
Ezin biluziagoak.
Ni berehala jarri nintzen "tente".
Eta zuk barre egin zenuen.
Harean belaunikatu eta kolpe batez irentsi zenuen nire zakila.
Baina egun hartako jolasean nik agindu behar nuela bazenekien.
Zakila zure ahotik atera eta motxilatik soka zati bat atera nuen. Eta zure besoak lotu.
Besoak atzean lotuta zenituela katu bat ematen zenuen, lau hankatan harearen gainean.
Burua hareara makurtu duzu eta ni zure atzean jarri nintzen.
Eta nire mihiarekin zure lepoan, zure bizkarrean, zure ipurmasailetan ibili nintzen. Patxadaz. Horrela, zure hankartera iritsi arte. Eta atzetik milakatu nizun alutxoa. Alutxo bustia.
Eta orgasmoraino eraman zintudan.
Baina gehiago nahi zenuen. Eta zure atzeko zulotxoa zabaltzeko erregutu zenidan.
Eta bazenekin ni nola jartzen ninduen horrek. Batez ere eskatzen didazunean, oihuka, "irekidazu ipurdia", edota "larrua jo nazazu txakurtxo bat bezala"...
Bero bero nengoen. Beraz, eskuekin aldaketatik heldu eta nire zakilaren burua zure ipurtzuloan jarri nuen. Eta eskuarekin lagunduta zakila mugitu nuen, zure ipurtzulotik alutxora, alutxotik ipurtzulora... eta azkenik, punta sartu nizun ipurditxoan. Eta zure oihuak oraindik gehiago berotu ninduen. "Dena!, segi, sartu dena" eskatu zenidan. Nik, esku bat eraman nuen zure klitorira eta, laztandu bitartean, zakil osoa zure barruan hondoratzea lortu nuen. Zuk ipurdia itxi, nire zakila zure barrunbean harrapatu nahi bezala, eta nik, zure estutasuna sentitu bezain pronto korritu nintzen. Gehiegi baita niretzat, zu horrela izatea eta zurekin horrela larrua jotzea. Eta badakizu. Harearen gainean erori ginen biok. Zure besoak askatu eta olatu batek busti zituen gure gorputzak.
Zuk, soka maltzurki begiratu eta esan zenidan:
- Hurrengo txanda nirea...
Eta nire besoak lotzen hasi zinen...

Sem comentários: