06/11/2011

Nerabeak bezala mozkortu gara. Guztiz. Eta horrela eraman nauzu zure ohera, irribarreen artean.
Bat-batean, ni ohean buruz gora etzanda, galtza eta galtzontziloa erantzi dizkidazu, eta erreakzionatzeko astirik izan gabe irentsi duzu nire zakila. Gordin, goxo. Nire hankartearekin jolastu duzu, zure ezpainen artean sartuta, mingainarekin. Eta bitartean atzamar bat sartu didazu ipurdian.
Korritzear nagoela esan dizut. Atzamarra nire atzeko zuloan mantendu duzu orduan, baina burua altxatu eta beste eskuarekin jarraitu duzu ahoak hasitako lana. Nola korritzen naizen ikusi nahi baituzu. Eta horrela izan da. Nire sabelaren gainean isuri naiz.

Orduan, zure eskua nire sabela gainean jarri eta nire zukuarekin jolastu duzu.
Nire ondoan etzan zara. Eta belarrira xuxurlatu didazu:

- Gustukoa dut zure zakila nire ahoan handitzen denean. Gustukoa dut nire atzamarrarekin zure ipurdian sartzen naizenean. Behin eta berriro egin nahi dizut bata eta bestea: zakila nire ahoarekin irentsi, uzkia nire atzamarrarekin bete…

Eta antzeko gauzak. Eta lortu duzu ni gogor-gogor jarraitzea.
Orduan galtza eta tanga erantzi duzu zuk eta nire gainean jarri. Zakila zure aluan sartu eta gerriarekin dantzatzen hasi. Nik kamiseta kendu nahi izan dizut, baina ez didazu utzi. Eta gerria mugitzen jarraitu duzu, eskuak nire bularran bermatu bitartean, eta nireak zure ipurmasailak heldu bitartean. Eta horrela korritu zara zu.
Ez mugitzeko esan dizut orduan. Lau hankatan zaude ohe gainean. Behetik mugitu naiz eta zure atzean jarri. Ispilu bat daukagu aurrean. Beraz, burua altxatzeko esan dizut eta ispiluari begiratzeko. Atzetik sartu dut nire zakila zure alutxoan, ispiluan gure gorputzak, gure mugimenduak jarraitu bitartean. Eta zakila barruraino sartu ondoren eskuak jarri ditut zure ipurmasailen gainean.

- Gustukoak ditut zure ipurmasailak- esan dizut- batez ere nire gerriaren kontra talka egiten dutenean.

Eta zuk iletik hartzeko eskatu didazu orduan, gogor baina goxo, minik egin gabe.



Nik iletik hartu, eta erritmoa zuk markatzeko eskatu dizut. Ni mugitu gabe, hasi zara ipurdia mugitzen, aurrera eta atzera, nire gerriaren kontra zure ipurmasailekin talka eginez, eta nire zakila zure alutxoan sartu eta atera eginez. Eta horrela korritu gara bigarren aldiz, ispiluari begira. Guztiz mozkorturik, nerabeak bezala…

1 comentário:

Lore disse...

buff... pasarte ezin hobea astelehen grisa kolore ederrekin pintatzeko.

Milesker Kabaretari!

mxk