10/06/2013

Asteburu honetan topatu gara. Eta zu ikustean desira zaharrak piztu dira nigan. Zure irribarreak eta zure ezpainek hil egiten nindutela badakizu. Eta oraindik orain horrelakoa da. Agian horregatik mugitu dituzu ezpainak mugitu dituzun moduan. Eta barre egin duzu barre egin duzun moduan. Eta agian horregatik oroitu naiz behin elkarrekin egon ginela, gau luze batez, zure etxean, eta nire zakila gogotsu jateaz ez zinela nekatzen (horrela adierazi zenidan, gainera). Ni errekuperatu bezain laster (edota errekuperatzeko astirik eman gabe) zakila zure ezpainen artean sartu eta hor aritzen zinen, goxatuz, nire zuku guztia zuretzat nahi zenuelako, nire gogortasuna zure ahoan sentitzeak indartsu sentiarazi zintudalako. Eta oroitu naiz nola jarri zenidan hormaren kontra, nola makurtu zinen biluzik nire aurrean, nola jan zenidan zakila. Eta nola, gero, hartu zintudan nik, hormaren kontra zu ere jarrita eta nola egin nizun larrua jo hor, zutik, gogotsu, nekatu gabe, indartsu... Pena asteburu honetan oroitzapenak besterik ez direla izan, baina uste dut zure ezpainek beste zerbait adierazi nahi izan didatela. Eta desira zaharberrituak piztu dira nigan. Hurrengo batean akaso...

Sem comentários: