21/03/2009

gogoan...

gogoratuko ditut zure bular borobil handiak nire eskuen artean nire gainean gora eta behera zeundenean
gogoratuko dut zure irribarre maltzurra nire hankartea jaten ari zinenean eta begiratzen zenidanean
gogoratuko dut zure aldaka sendoa nire eskuekin hartzen zintudanean eta zure mugimenduetan laguntzen zintudanean
gogoratuko dut altxatu eta gelako ertz batera eraman ninduzunean eta zutik basatiki larrua jo egin genuenean
gogoratuko dut zure bizkar goxoa larrua jo ondoren zure alboan altxatzen nintzenean eta berriro ere zure ipurmasailen artean nire hankartea kokatzen nuenean eta nola gogortzen hasten zen nabaritzen zenuenean
gogoratuko dut zure kulero marradunak lurrean botata eta fetitxista bat nintzela barrez esaten zenidanean
gogoratuko dut larrua jo ondoren zure musuak nire lepoan eta nola berotzen ninduzun eta nola egin nahi zenuen berriro ere eta nola altxatzen zitzaidan berriro zakila eta nola larrua jotzen genuen berriro ere eta "ninfomana bat naizela pentsatuko duzu" esaten zenidanean
gogoratuko zaitut askotan, sarritan, atzo, nire ondotik desagertzen ikusi bazintudan ere
eta berarekin joan bazinen ere
gogoratuko zaitut, maitale, beti...

Sem comentários: