21/03/2009

jolasak

Beti bezala jolastu behar genuela zirudien. Musuka hasi ginen, esku bat kremailera gainean, beste bat galtzaren azpian… Baina hasierako jolasen ondoren ohartu nintzen arropa eranzten ari zitzaidala. Bat-batean biluzik nengoen berak jantzirik jarraitzen zuen bitartean. Orduan buelta emateko agindu zidan.
- Nola?- galdetu nion.
- Buelta emateko agindu dizut!
Buelta eman nuen eta eskuak atzera eramateko izan zen bere bigarren agindua. Eskuak atzera eraman nuen eta orduan, zapi batekin lotu zizkidan. Orduan ohe ertzean esertzeko agindu zidan. Ohe ertzean eseri nintzen eskuak sorbaldan loturik nituelako. Eta bera hasi zen arropa eranzten. Astiro-astiro. Galtza jaitsi zuen apenas ezer estaltzen zitzaion tanga agerian utziz. Bere ipurmasail borobilak ederki begibistan uzten zituena. Bularrak ere airean utzi zituen. Tanga eranzteko nire aurrean belaunikatu zen. Niri ipurdia erakutsiz. Eta poliki poliki jaisten hasi zen. Belaunetara iristen zenean berriro igotzen zuen eta ipurmasailen artean sartzen zuen tangaren hari fina. Azkenean guztiz erantzi zuen. Ni, ordurako, ezin gogorragoa nengoen. Bere zain. Hurrengo pausuen zain. Ezin nuen imajinatu bere jolasaren hurrengo pausua. Ohe gainean lau hankatan jartzeko agindu zidan. Eta nik obeditu nion. Horrela nengoelarik atzetik eskua sartu zidan hanken artean eta zakila gogor hartu ninduen. Hozkirri bat sentitu nuen. Gero zaplastako txiki pare bat eman zizkidan ipurmasailetan. Argi zegoen berak agitzen zituela. Atzera joan zen eta zarata batzuk entzun nituen. Zer zen jakin gabe. Orduan zerbait hezea nabaritu nuen nire ipurtzuloan. Bere mihia zen eta han atzean jolasten hasia zen. Barrabiletan hasten zen eta handik ipurtzuloraino igotzen zen. Eta ipurtzuloan geratzen zen jolasten eta bustitzen. Bidea prestatzen egongo balitz bezala. Orduan mihia kendu eta lubrikantearen takto hotza nabaritu nuen. Hatz batekin ari zen jolasten nire ipurtzuloan. Gainetik hasieran. Kontu handiarekin. Eta tarte bat jolasten egon ondoren bere hatza nire ipurtzuloan nola ondoratzen zen sentitu nuen. Hasieran punta. Gero den dena. Beste eskuarekin, bitartean, barrabilak laztantzen zizkidan. Nik gehiago nahi nuela esan nion. Baina berak ezin nuela ezer eskatu argi utzi zidan. Bat-batean buelta emateko agindu zidan. Orduan ikusi nuen tramankulu hura. Bere gerriaren inguruan zakil gerriko horietako bat zeraman jantzirik. Morbo ikaragarria eman zidan.





- Plazer gehiago nahi baduzu hemendik hasi beharko zara!- oihukatu zidan.
Nire burua hartu eta bere zakil gerrikoan zegoen zakilaren aurrean jarri ninduen.
- Jan nazazu!- agindu zidan
Nik zakila hori nire ezpainen artean sartu nuen eta benetan berea izango balitz bezala jaten hasi nintzen. Niri egiten zidanean gustukoa nuen modu berean. Punta hasieran, poliki-poliki, bat-batean zakil osoa irensteko. Eta zakila irentsi bitartean gora begiratzen nion. Disfrutatzen ari zen. Eta alua busti bustia zeukan.
- Eman buelta berriro!- Esan zidan.
Eta nik ohe gainean buelta eman nuen beti ere lau hankatan nengoela eta eskuak sorbaldan loturik nituela.
- Eta jaitsi burua!
Burua ohe parean jarri nuen, nire ipurdia guztiz altxaturik utziz.
Hatzen jolasetara itzuli zen eta hatza nire barruan sentitzen hasi nintzen.
- Gustatzen zaizu?- Esaten zidan ahots maltzurrarekin
- Bai, segi, segi- erregutzen nion nik.
- Hummmm, ba orain ikusiko duzu zer den benetako plazerra!
Orduan dildoaren punta nabaritu nuen nire ipurtzuloaren sarreran.
- Larrua jo egingo dizut basatiki!- oihukatu zidan
Nire aldaketan nabaritu nituen bere eskuak eta bultzatzen hasten zela konprobatu ahal izan nuen. Dildoaren punta nire ipurtzuloaren muga zeharkatzen hasi zen. Eta mina puntu batekin plazer ikaragarria sentitzen hasia nintzen. Punta utzi zuen nire barruan, bere gerria mugitzen zuen bitartean, nire ipurdia gonbidatu berriari moldatzeko asmoz.
Eta moldatzen hasia nintzen. Gehiago nahi nuelako.
Zaplastako berri bat eman zidan ipurmasailetan eta horrekin batera dildoak beste zentimetro batzuk zulatzen ninduela ohartu nintzen.
- Oraindik ez duzu nahikorik?- esaten zidan.
- Ez!- Oihukatzen nion nik- sartu barruraino

Eta bat-batean sentitu nuen nire barruan zegoela. Guztiz. Plazer ikaragarria sentitzen nuen nire ipurdian

- Eman, eman!- eskatzen nion behin eta berriro.
Eta bera, zoraturik, bortizki zulatzen zidan ipurdia, gerri kolpeka:

- Tori, tori!- oihukatzen zidan

Uste dut ipurditik eta guzti korritu egin nintzela.
Orduan gelditu zen eta eskuak askatu zizkidan. Nire zakilak gogor gogorra jarraitzen zuen. Eta paperak aldatzeko unea zela pentsatu nuen. Bera ohartu baino lehen bere eskuak lotu nizkion sorbaldan.

- Eta orain zeeeeeeeeeer?- Esan nion irribarretsu.

Bera zutik zegoen eta bere aurrean belaunikatu nintzen. Berriro ere zakila jaten hasi nintzen. Baina oraingo honetan eskuak libre nituenez bere atzeko partera eraman nituen. Hatz bat ipurtzuloan sartu nion. Horrela jolastuz tarte bat egon ondoren zakil gerrikoa kendu nion. Eta bere harridurarako nire benetako zakilaren gainean jarri nuen. Begiak arranpalo begiratu ninduen.
Buelta emateko agindu nion. Eta leihoari begira geratu zen. Zutik betiere. Leihoa ireki nuen eta leiho ertzean eskuak jartzeko esan nion. Berak nire aginduak bete eta aurrera makurtu zen. 90 graduko angelu ederra osatuz. Orduan nik hartu nuen lubrikantea. Eta bere ipurtzuloan nire hatzekin jolasten hasi nintzen. Poliki-poliki hasieran. Hatz osoa ondoratu arte.
- Orain zuk ikusi nahi duzu zer den penetratua izatea?- Galdetu nion.
Eta galderarekin batera zaplastako bat eman nion ipurdian.
- Ikusiko duzu!- mehatxatu nion.
Eta nire bi zakilekin hurbildu nintzen bere atzeko parteetara. Silikonazkoaren punta bere ipurtzuloaren sarreran jarri nuen. Eta nire zakilaren punta bere alutxo bustira zuzendu nuen. Eta biak batera mugimendu motelekin sartzen hasi nintzen. Irudi ederra osatzen zuten zakil biek bere bi zuloetatik sartzean. Eta berak plazerez oihukatzen zuen.
- Larrua jo nazazu, kabroia!- eskatzen zidan.
Eta nik aurrera jarraitzen nuen leihotik, aurreko etxeetara begiratzen nuen bitartean, norbait guri begira egongo zela imajinatuz. Eta kontu handiarekin zakil biak hondoratu ziren bere zuloetan. Ni geldituta geratu nintzen, ez bainion minik egin nahi. Baina berak, tupustean, gerria aurrera eta atzera mugitzen hasi zen, eta zakilak bere gorputzetik sartzen eta ateratzen ziren etengabe, dantza sexual eder batean. Nik ez nuen asko aguantatu eta ikuskizun basati hura ikusten korri nintzen bere alu bustian. Bera ere ni baino lehenago korritua zela iruditu zitzaidan…

1 comentário:

Anónimo disse...

Hau fantasia beroa, motel!