02/06/2010

Zure jolas berriarekin iritsi zinen eta lotzeko eskatu zenidan. Lotzeko eta nik nahi nuena egiteko. Eta nik lotu zintudan. Lotu zintudan eta lurrean, alfonbra gainean lau hankatan geratu zinen, nire begiradapean, nire desirapean. Lehendabizi zure gorputz osoa laztantzen hasi nintzen, eskuekin, mihiarekin... Gero zure bularretakoa askatu eta tanga astiro-astiro erantzi nizun, orkatilen alturara utzi arte. Eskuekin zure ipurmasailak banatu eta mihiarekin zure ipurdiaren inguruan jolastu. Orduan, zure atzean kokaturik, zure ipurmasailen artean jarri nuen nire hankarte handitua eta nire eskuekin estutu nituen zure ipurmasailak nire zakilaren inguruan. Eta zakila gora eta behera hasi nintzen mugitzen. Bitartean, eskuak zure bularretara eraman nituen eta gogor heldu zintudan. Horrela minutu batzuk eman ondoren, zakila eraman nuen zure aluaren sarrerara, eta hantxe egon nintzen jolasten, barrura sartu gabe, nire zakila zure aluaren ezpainetatik gora eta behera, zu erotu nahian, zuk barruraino sartzeko erregutu zenidan arte. Eta orduan bai, orduan sartu nintzen zure barrunbe bustira eta larrua jo egin nizun...

3 comentários:

Neska disse...

hau sorpresa, ez nuen txoko hau ezagutzen, pasatuko naiz aurrerantzean, asko gustatu zait

lubakiak@yahoo.es disse...

nahi duzunean

Kabaretari disse...

nahi duzunean