28/06/2010

Soineko fina loredunaz jantzita agertu zinen. Azpian tanga beltza, besterik ez. Kalean beroa, bero ikaragarria. Eta gorputzean jolasteko gogoa. Baserri abandonatu hartara eraman ninduzun (aspaldi bezala), lurrean etzateko esan zenidan eta nik zure agindua bete nuen. Orduan, folio batzuk atera zenituen eta orduan ohartu nintzen nire errelato erotikoak zirela. Bat eman eta irakurtzeko eskatu zenidan, nire ahotsarekin entzun nahi zenuelako. Ni, lurrean etzanda, irakurtzen hasi nintzen, zuk arropa eranzten zenidan bitartean, errelatoan kontatzen nuena jarraituz. Guztiz biluzturik geratu nintzen. Zu altxatu zinen eta, soinekoa erantzi gabe, tanga kendu zenuen eta nire gainean eseri zinen, nire aurpegiaren gainean, hain zuzen ere. Zure alutxo goxoa jarri zenidan ahoaren parean. Nik mingaina atera besterik ez nuen egin behar. Eta zu dastatu, ipurmasailetatik heldu bitartean. Eta nire mingainak zure alutxoan lan egin bitartean atzamar bat eraman nuen zure ipurmasailen artera, eta ipurditxoan, astiro-astiro, sartu nizun, azkenik, zuk nire ahoan korritu zinen arte...

Sem comentários: