16/07/2010

Gogoz

Gogo handiz elkartu ginen taberna hartan eta nire etxera hurbiltzera gonbidatu nuen.
Etxera iristean berehala nabaritu ziren gure gogoak. Atea itxi bezain pronto hormaren kontra bultzatu ninduen, nire galtza eta galtzontziloak jaitsi, nire aurrean belaunikatu eta nire hankarte osoa bere ahoan sartu zuen. Azkar-azkar handitu zitzaidan zakila bere ahoan. Baina horrela jarraituz gero denbora gutxi iraungo zuen jolasa. Beraz, nire zakilatik kentzeko eskatu nion. Egon gelara joan ginen, trago pare bat atera eta tragoekin batera eskuburdinak atera nituen. Ni jadanik, biluzik nengoen, orduan berarengana hurbildu eta arropa erantzi nion, tanga izan ezik.
Eskuburdinak erakutsi eta zer egin nahi zuen galdetu nion. Ez zuen luzaro pentsatu. Sofan igo, lau hankatan jarri eta eskuak sorbaldan. "Lotu nazazu" esan zidan irribarren maltzur batez.
Nik eskuak lotu nizkion. Eta orduan bere atzean jarri nintzen. Nire mihia bere gorputz osoan zehar pasatzen hasi nintzen. Lepoan, sorbaldan... eta tangaraino iristean, tangaren mugak zeharkatzen nituen. Orduan, tangaren haria albo batera jarri eta nire mihia sartu nion ipurmasailen artean. Bere ipurtzuloaren bila ari nintzen eta aurkitu nuen. Ipurtzuloa laztandu nion mihiaz. Hasieran zirkuluak egiten nituen, baina gero, mihiaren punta sartu nion, mihiarekin penetratu nahi nion, atzetik. Eta bere ohiuek bide onetik nindoala baieztatu zidaten "zulatu nazazu!" eskatu zidan. Orduan esku bat eraman nuen bere klitorira eta bestea bularretara. Baina bere ipurtzuloa busti-bustia zegoenean, mihia kendu eta zakilburua jarri nuen. Nire eskuekin bere esku lotuak hartu nituen eta zakilburuarekin bultzaka hasi nintzen, bere ipurdiaren barrurantz. "Hondoraino, kabroia, sartuidazu hondoraino!" ohiukatu zidan, eta ni, astiro-astiro, nire zakil osoa hondoratu nion ipurdian. Han barruan nengoela, bera hasi zen mugitzen, aurrera eta atzera, eta bere ipurmasailek nire barrabilen kontra egiten zuten talka, talka goxoa. "korritu, korritu!" esan zidan orduan. Eta ni, bere aginduan betez, atzeko zulotxoan korritu nintzen, berriro ere esku bat bere klitorian jarriz eta bera nirekin batera korritzen ari zel konprobatu ondoren... Sofan etzanda geratu ginen. "Hartuko al dugu orain trago hori?" esan zidan irribarretsu...

2 comentários:

Neska disse...

ezaguna egiten zait kontakizun hau. mmmm. ni ez ninduten lotu ordea.

lubakiak@yahoo.es disse...

je, je... bai, zureak inspiratu du honako hau, baina detaile txiki hori gehituta...