27/07/2011

Egarri



Egarri zaude nire hankartean
eta asebete nahi zaitut
horregatik gidatzen dut
zure burua nire eskuarekin
eta horregatik ere eskaintzen dizut
gogotsu nire zakil gogortua

egarri zaude nire zakilaren gainean
eta zeharkatzen didazu
zure ezpainekin
zure mingainarekin

eta zakila zure ahoan hondoratu bitartean...
begiak altxatu eta nire begietara so egiten didazu
eta oraindik eta gehiago zutitzen zait zakila
zure aho barruan

eta zakila zure ahoan hondoratuta
eta begietara so egiten didazun bitartean...
korritu egiten naiz zure ahoan...

egarri al zaude oraindik?

4 comentários:

Alazne disse...

ni ere... egarri nago!

Jon disse...

Emakume irudia agertzen den arren...
ni ere egarri naizela esan beharra daukat, buf!!!

Kabaretari disse...

egarriak ez dio generoari erreparatzen, ezta?

Lizar disse...

nik iturri eder bat daukat buruan...
ea laister baino lehen Beñat berriro bueltan den...