05/09/2011

Irudimena lantzen, gorputza trebatzen...

Ez dut zurekin inoiz egin. Baina sexuaz mintzatu gara behin baino gehiagotan.
Morboa ematen didazu eta badakizu.
Gaur, etxera iristean, zure hitz batzuk, zure kontakizun batzuk etorri zaizkit burura.
Eta hasi naiz biluzten. Biluzten eta etxetik paseatzen.
Orduan zure irribarrea, zure begirada lizuna ere etorri zaizkit burura.
Eta zakila tente jarri zait.
Belauniko jarri naiz zoruan, eta eseri naiz nire oinen gainean.



Esku batekin inguratu dut nire zakila. Bestearekin barrabilak.
Begiak itxi, zutaz pentsatzen hasi eta zakila laztantzen hasi naiz.
Zure hitzek, zure irribarreak laztantzen didate, astintzen didate zakila.
Gorputza atzerago eraman dut, oraindik oinen gainean eserita, baina burua ia zoruan jarrita. Eta azkarrago, bortitzago hasi naiz zakila astintzen. Eta beste eskua barrabiletatik kendu eta uzkira eraman dut. Eta atzamar bat uzkiaren barrurantz sartu. Barruraino. Eta korritzear nagoela oihukatu dut zure izena eta isuri naiz nire sabelaren gainean eta orain idazten dizut esateko hau guztia zugatik egin dudala eta nahi duzunean zure aurrean ere errepikatuko dudala...

Sem comentários: