23/08/2011

Nahi duzuna (jostailuekin jarraituz...)

Egun batzuk pasa ondoren jaso dut zure deia eta, berriro ere, elkartu gara.
Oraingo honetan ni izan naiz "eskaintza" egin duena. Eta zuk kopak prestatu bitartean komunera sartu naiz, dutxa azkar bat hartu eta zure aurrean agertu naiz, biluz-biluzik.

- Egin ezazu nahi duzuna- esan dizut.

Irribarre maltzurra egin duzu. Uste dut nire hitzak soberan zeudela eta zuk, jadanik, zerbait zenuela buruan.

- Ados- esan didazu- etzan zaitez ohean.

Ohean buruz gora etzan naiz. Zu, zure soineko gorriaz jantzirik ohe gainera etorri eta, koparekin ardo pixka bat bota didazu ezpainen gainean. Gero, nire ezpainetan edan duzu ardoa. Nire bularraren gainean bota duzu beste pixka bat. Eta berriro ere edan. Eta, azkenik, zakila bete didazu ardoz, eta gogotsu edan duzu den-dena.
Ongi beroturik nauzu.
Orduan altxatu zara ohetik eta zetazko zapi batzuk atera dituzu. Zapiekin eskuak eta hankak lotu dizkidazu ohean, X-a biluzi bat osatuz.
Lotu ondoren, soinekoa erantzi gabe, tanga erantzi duzu eta zera esan didazu:

- Orain jostailu berri bat aterako dut eta, uste dut, lerde-jario egonen zarela...

Kajoira joan eta jostailua atera duzu. Hasiera batean "zakil-gerriko" normal bat iruditu zait. Baina oker nago. Oraingo honetan pittin bat bihurriagoa bada gure jostailua! Zakil-gerrikoa bada, bai, baina ahoan jartzekoa! Harriturik geratu naiz, sorpresaz harrapatua, kitzikaturik.

Jostailua hartu eta nire ondora etorri zara. Buruan pixka bat altxatzeko esan didazu.
Nik burua altxatu eta ohen inguruan jostailu berria lotu didazu. Silikonazko zakila orain ohean daukat. Eta ongi loturik nauzu, zentzu eta leku guztietan...



...eta oker ez banago, zu ere busti-bustirik zaude egoera berri honekin.
Orduan kokatu zara berriro ere ohearen gainean. Niri begira zaudela, alua jarri didazu nire zakilaren gainean eta, tarte batez, igurzten egon zara.
Gero, gora mugitu zara, nire aurpegirantz. Eta nire aurpegi parean zaudela, soinekoa altxatu eta zure ilerik gabeko alua erakutsi didazu, goxo, eder.
Gorputza pixkat altxatu eta, kontu handiz, dildoaren gainean esertzen hasi zara. Eta nire ahoko dildoa zure alutxoaren barruan sartzen hasi da. Eta bai, ni lerde-jarioa botatzen ari naiz, ahoa ezin ireki, ikuskizun berri bereziaz goxatzen. Eta zure zukua nire aurpegirantz iristen ari da, dildoaren bitartez.
Horrela denboralditxo bat eman ondoren korritu zara. Eta ni desiraz hiltzear nauzu. Baina, dirudienez, sari bat merezi dudala erabaki duzu. Buelta eman duzu eta beste aldera begira jarri zara, nire hankarteari begira, hain zuzen ere. Eta horrela egonda, nire ahoko dildoa berriro ere sartu duzu zure alutxoan. Gero, zure gorputza aurrerantz makurtu eta zure ezpain goxoekin hartu didazu zakila. 69 berezi samarra osatzen dugu horrela. Kolpe bakar batez jan duzu nire zakil osoa. Barru-barruraino sartu duzu zure ahoan. Eta, gainera, nik zure ipurdiaren dantza ederra ikus dezaket nire posizio honetatik. Dildo hori zure alu barruan sentituz. Eta bitartean, zuk ahoa ez duzu mugitzen. Nire zakilaren gainean mugitzen duzun bakarra mingaina da. Eta nola mugitu behar duzun ongi dakizu. Berehala korritu naiz zure ahoan. Eta zu ere korritu zara, bigarren aldiz, nirean...

1 comentário:

Nora disse...

Ikaragarria jostailuekin egin daitezkeenak. Polita proposamena! eta egiteko irrikaz utzi nauzu, buf... a ze kontakizun beroa.