05/08/2011

Ekarri dut (II)

Komunetik atera ondoren Lorek azaldu zidan bere "plana" hasi besterik ez zuela egin.

- Hau hasiera besterik ez bada izan, zer etorriko da gero?- galdetu nion.
- Ikusiko duzu... Etorri nirekin.

Tabernatik atera eta Alde Zaharreko pentsio batera eraman ninduen. Logela bat erreserbatuta zeukan. Logelara igo, sartu eta esan zidan:

- Beste pertsona batekin geratua naiz orain, hemendik gertu. Hitzordu horretatik perla bat ekarriko dizut zuretzat, sorpresatxoa, ados?

Hitzik gabe utzi ninduen. Zer zerabilkion buruan? Soil-soilik imajinatzearekin jadanik bero-bero jartzen nintzen. Beraz, baietz egin nion buruarekin eta logelan geratu nintzen, txintxo-txintxo, baina bero-bero ere.

Logelan gustura aritu nintzen, Lorek nire egonaldia arintzeko-asmoz (edo nire beroa areagotzeko asmoz, ez dakit) nobela erotiko ederra utzi zidan gelan.
Eta ez dakit zenbat denbora igaro zen. Atea jo, ireki eta hau sorpesa! Lore beste neska batekin zetorren, begiak estalita zituena. Nor zen galdetzekotan egon nintzen baina iruditu zitzaidan magia apurtuko nuela eta isil-isilik geratu nintzen. Loreren eskuetan utzi nuen jolasa.

Gerora jakin nuen Alazne izena zuela eta Loreren ezaguna zela. Lorek proposatu zion gurekin hirukotea osatzea, baina ni ez ninduen ezagutzen, noski. Alaznek buelta batzuk eman zizkion eta, azkenean, baietz esan zion Loreri. Eta hara hor sorpresa ederra, nire begien aurrean, Alazne izeneko neska, begiak estalita.

Logelara sartu ziren biak, atea itxi eta zutik geratu ziren ate ondoan.

- Orain biluztuko zaitugu- esan zion Lorek.

Niri laguntzeko keinua egin zidan eta lasaitasun osoz Alazne biluzten hasi ginen, Lore eta biok elkar musukatu bitartean. Biluztu eta bere gorputza laztan goxoez jantzi.

Gero, Lorek esan zion:

- Orain kulero "berezi" bat jarriko dizut, ados? Jarri eskuak atzean eta gero ikusiko duzu...

Jolasarekin, ez ikusiarekin, bero-bero zegoen Alazne. Egia esan, hirurok geunden horrela: ederki ongi beroturik!

Alaznek atzera eraman zituen eskuak, eta Lorek "zakil-gerrikoa" jantzi zion. Gero ohe ondora eraman eta hantxe zutik geratzeko esan zion, belarrira xuxurlatu bitartean:

- Mutil bati ipurditik larrua jotzeko gogoa zenuela esan zenidan, baietz?

Eta Alaznek, ia dardarka, baietz erantzun zion buruarekin.
Orduan, Lore biluztu eta ohean etzan zen, buruz gora. Belaunak igo, hankak zabaldu eta ni bere barruan sartzeko keinua egin zidan.
Ni ere biluztu nintzen, ohe gainera igo, eta Loreren gorputz osoa musukatzen eta laztantzen hasi nintzen. Lorek kuxin bat hartu, bere bizkarraren azpian jarri eta, horrela, altuera gehiagorekin eskaini zidan bere alutxo bustia.

- Har nazazu!- agindu zidan. Eta Alazneri zuzenduz, esan zion:
- Eta zuk, kendu begietako zapia eta aprobetxatu aurrean daukazuna...




Ni Loreren barruan sartzen hasi nintzen eta zakila alutxoaren barruan banuen ere, kuxinari esker, nire ipurdia ongi altxatuta geratzen zen Alaznerentzat.
Ohe ertzean lubrikante botea zegoen. Alaznek begietako zapia kendu, zakil-gerriko bere gerrian estuturik, lubrikantea eta nire ipurdi altxatua ikusi eta... argibide gehiagorik ez zuen behar.
Dildoa lubrikantez bete eta nire ipurdia irekitzen hasi zen. Astiro-astiro hasieran. Azkarrago gero. Eta bultzada bakoitzarekin ni ere bultzatzen ninduen Loreren alutxoan. Ni bete-beterik sentitzen nintzen, Loreren barruan eta Alaznerekin nire barruan. Orduan, bultzatzeari utzi gabe, Alazne nire sorbalden gainean makurtu eta hiruron buruak pare-parean geratu ziren.

- Ondo sartzen zaizu nire zakila zure ipurditxoan?- xuxurlatu zidan belarrira. Eta Loreri zuzenduz esan zion:

- Mila esker, Lore, opari bikoitza hau egiteagatik, mutil hau ipurditik larrua jo ahal izateagatik eta, gainera, bere gorputzaren bidez, zuri ere larrua jotzeagatik...

Hitz hauek esan eta Lore musukatzeari ekin zion (ni erdian nengoen bitartean). Eta gauza bat eta beste ni korritzear nengoen eta lehertu egin nintzen Loreren barruan. Halere, gustura geratu nintzen hor erdian (eta zakila ez zitzaidan jaisten) Alazneren bultzadak jasoz eta Loreren barrualdean bultzatuz, biak iritsi ziren arte...


6 comentários:

Alazne disse...

uffff! gehiegi! busti-bustita utzi nauzue. Non sinatu behar da zuekin elkartzeko?

Aitor disse...

Gaur deskubritu dut blog-a eta goitik behera irakurri dut. A ze berotasuna! Zuen festetara gehitzea izango banu...

Kabaretari disse...

ongi etorri, Aitor!

Lore disse...

Ba neri kontutxo bat baino gehiago okurritzen ari zait jada...

Anónimo disse...

a ze bi istoriotxo...
parrandara bero-bero ateratzeko aproposak, jjj!!

Aitor disse...

Ea Donostiako tabernetan istorio hauek aurrera eramateko norbait aurkitzen dudan mmmmm