22/08/2011

nahi dudana (II)

...orduan ohe gainera joateko eta buruz behera etzateko esan dizut eta ez mugitzeko.
Ni jantzita nago eta gelatik mugitu naiz zure gorputz ederrari so eginez.
Kandela perfumatu horietako bat piztu eta ohetik gertu utzi dut.
Ohe gainera igo naiz orduan, zure bizkarraren gainera, hain zuzen ere.
Nire mihia zure lepoan jarri eta leuntasunez zeharkatu dut zure bizkar guztia, ipurmasailetaraino.
Kandela hartu eta argizaria egina dagoela ikusi dut. Lehendabiziko tanta beroak bota ditut zure sorbalden inguruan. Eta handik ere hasi naiz jaisten. Ipurditik gertu, baina oraindik zure bizkarraren gainera bota dut argizariaren azken tanta beroak.
Eta irrits egin du argizariak, zure ipurmasailen artean desagertu arte.
Gero hasi naiz kentzen, astiro, zure azala dastatu bitartean.
Eta argizari guztia kendu ondoren, berriro ere eraman dut nire mihia zure bizkarraren gainera. Goitik behera. Zure ipurdira hurbiltzean, zure eskuak eraman dituzu zure ipurmasailetara. Ipurmasailak eskuekin hartu eta mihia erdian jartzeko eskatu didazu. Eta hara eraman dut nire mingaina: zure uzkiaren gainera. Uzkiaren inguruan muxukatu zaitut, luze, goxo. Mihia pittin bat zure barrurantz sartuz.
Gero, lau hankatan jartzeko esan dizut, eta burua ohe gainera makurtzeko.
Irudi ederra eskaintzen didazu horrela, badakizu.
Ni ohetik altxatu eta zerbait atera dut kajoi batetik. Zuregana berriro hurbildu eta esku batean jarri dizut: silikonazko dildo eder bat. Eta dildoarekin lasaitasunez jolasteko eskatu dizut. "Zure alutxoan, barru barruan sarturik ikusi nahi dut" xuxurlatu dizut.



Orduan zure atzean geratu naiz, eskaintzen didazun ikuskizunari adi adi begira.
Ederki jolasten duzu dildoarekin. Hasieran aluaren gainetik. Eta astiro-astiro, alutxo barrurantz sartuz.
Barru-barruraino sartuta daukazunean, ez mugitzeko esan dizut. Belaunetaraino jaitsi ditut nire praka eta galtzontziloak. Zakila gogor-gogorra daukat eta lubrikantez bete dut. Ohe gainera igo eta zure atzean geratu naiz belauniko.
Zuk esku batekin dildoa mantentzen duzu zure alu barruan. Nik nire zakila zuzendu dut zure uzkiaren sarreraraino. Eta sarreran denboralditxo batez jolasten egon ondoren, barrura hasi naiz sartzen. Barru barruan nagoelarik dildoa mugitzeko eskatu dizut, eta mugimendu koordinatuetan hasi gara sartzen zure gorputzean, dildoa aurretik, ni atzetik, gero eta azkarrago, gero eta bortitzago. Eta zu bete beteta korritu zara. Eta ni, korritzear nagoelarik, zure ipurditik atera eta zure bizkarra gainean isuri dut nire zukua...

2 comentários:

Nora disse...

earra...

Alazne disse...

ai, ai, ai... nik ez dut halakorik egin, baina gustatuko litzaidake... Aurretik eta atzetik batera. Edo gutxienez publiko bezala egon zuek egiten duzuenean! ze bero jarri naizen!