03/08/2011

Ekarri dut...

Bigarren ardo goxoa dastatzen ari ginen Lore eta biok Bilboko taberna batean, bizitzaz, munduaz eta, batez ere, sexuaz hitz egin bitartean. Bat-batean esan zidan:

- Erosi nuen eta ekarri dut...
- Zer ekarri duzu?
- Erakutsiko dizut? Utziko didazu probatzen?
- Ba... ez dakit, ikusi arte ezin dizut esan, ezta?- esan nion.
- Baina horrek ez du graziarik, lehen baietza eman behar didazu, zer den jakin gabe... nitaz fidatu... Orduan? Bai?
- Bale, zutaz fidatuko naiz: bai.
- Oso ondo!- esan zuen irribarre maltzur batez.

Orduan poltsoa ireki eta erakutsi zidan: zakil-gerriko horietako bat zeraman poltso barruan, baita lubrikante bote bat ere.

- Zer diozu orain?- galdetu zidan.
- Ufa! Ba morboa ematen dit, badakizu, baina non probatu nahi duzu hori?
- Hemen eta orain, hori da nire desioa...
- Hemen eta orain?
- Bai, taberna handia da eta komunak ere handiak dira, eta bat baino gehiago daude, beraz, ez dugu kanterik emango... Beraz, komunera eraman nahi zaitut, irrikan nago, gogotsu.

Ardoa bukatu, eskua hartu zidan eta hitzik esan gabe komunera gidatu ninduen.

Lore eta biok aipatutako horietako komun batean sartu ginen. Lepoa muxukatu zidan eta gero esan:

- Kendu prakak eta buelta eman!

Txortaldi azkar, bortitz eta eder horietako bat egin nahi zuen. Nik bere desioa bete eta praka eta galtzontziloak orkatiletaraino jaitsi nituen. Eta berari begira geratu nintzen.

Lore soineko gorriaz jantzirik zegoen, beraz, soinekoa altxatu eta zakil-gerriko jantzi zuen. Zakil gerriko berezia zela ohartu nintzen, silikonazko zakila izateaz gain, bibragailu txiki bat ere bazeukalako, bere klitori gainean geratzen zena.



Orduan, bibratzen hasi eta berehala esan zidan:

- Orain buelta eman, hormari begira!

Ni hormari begira jarri, eskuak horman bermatu eta... dildo ongi lubrikatua nire ipurdian sartzen sentitzen hasi nintzen. Bere eskuak nire gerrian jarri zituen eta, bere aldakekin bultzatzen hasi zen, gogor, azkar... Dildoa barru-barruraino sartzen zidan horietako kolpe bakoitzean. Eta bibragailuak ere goxo jartzen ari zen bere klitoria.

- Korritzear nago!- xuxurlatu zidan belarrian- nirekin batera korritu nahi?

Nik baietz egin nion buruarekin. Orduan, sartu-ateraldiak egiteari utzi gabe, esku bat eraman zuen nire hankartera eta nire zakila astintzen hasi zen, gogor, kupidarik gabe. Une berean iritsi ginen biok, poz-pozik, gustura.

- Beste ardo bat beharko dugu orain, ezta?- esan zidan.
- Bai, ea erlajatzen garen...
- Erlajatu? Indarrak berreskuratzeko esan nahiko duzu, ezta? Nik nire jostailu berriari joku gehiago atera nahi diot gaur bertan...

3 comentários:

Nora disse...

buf... a ze nolako morboa...

Alazne disse...

Ipurdi hori probatzeko gogoz utzi nauzu. Proposamen lizunak onartzen al dira?

Lizar disse...

Buff... maite dittut horrelako sorpresak...