19/01/2012

zoruan

Dutxan gaude eta bero jartzen hasi gara ur azpian. Ur beroa baino beroago.
Dutxan belaunikatu zara eta barrabilak jan dizkidazu. Gero zakila.
Buelta eman didazu gero, hormari begira geratu naiz eta uzkia jan didazu gogotsu.
Dutxa hartu dut eta zure aluaren inguruan jolasten egon naiz.
Ura eta nire mingainaren listua tartekatuz.
Dutxatik atera gara, ingurura begiratu, toalla batzuk hartu eta zoruan zabaldu ditut.
Gainean etzateko agindu dizut, ahoz bera, hankak itxirik.
Zoruan etzan zara, nik esan bezala. Eta ni, zure gainetik, zuzenean, zure ipurdi bustia ireki dut,
nire zakil hezearekin, bortitz, basati, azkar, goxo, zikin. Zoruan, piztiak bezala, plazerezko intzirien artean...

2 comentários:

Imanoltxu disse...

Ez nuen zure bloga ezagutzen eta...ikaragarria da!

Euskerak ere balio du sexurako... jarraitu hori zabaltzen, hankarteak buztitzen eta zakilak tentetzen...

Kabaretari disse...

Eskerrik asko, Imanoltxu, eta ongi etorri. Saiatuko gara, bai, euskaraz giroa (eta bestelakoak) berotzen...