09/03/2012

Deia

Arratsaldeko lehen orduan deitu didazu telefonoz.
Aspaldi hitz egin gabe, eta ahots "bihurria" nabari dut
telefonoaren beste aldean.
Hitz batzuk konpartitu ondoren halaxe esan didazu:

- Ba al dakizu nola nagoen?
- Nola zaude?- galdetu dizut nik.
- Biluzik, ohean eserita. Zurekin hitz egiten hasi baino lehen biluzik nengoen jadanik.
- A, bai? Eta? Zer esan nahi didazu horrekin?
- Biluztu naizela zuretzat, guztiz gainera...
- Guztiz?
- Bai, alutxoa ere biluztu dut, badakit zuk gustukoa duzula horrela, ezta?
- Edozein modutan ere gustukoa dut zure alutxoa, nahiz eta aspaldi ez ikusi...
- Bai, horregatik gaur bururatu zait larrua jotzen ahal genuela. Telefonoz, behintzat...
- Eta nola egin dezakegu hori?
- Biluztuko zara zu ere niretzat?
- Segundo bat...

Telefonoa mahai gainean utzi eta arropa guztia erantzi dut.

- Biluzik nago zuretzat- esan dizut.
- Ongi da. Orain sentitu nahi dut nola jartzen zaizun tente, hor, hanken artean daukazun zakil goxo hori... Nire eskuen artean hartuko nizuke, ahoan sartu, irentsi... eta nola handitzen zaizun sentitu...
- Handitzen ari zait.
- Eta ni bustitzen hasi naiz. Hankak zabaldu ditut eta bibragailu bat daukat hemen, ohe ondoan.
- Zer egin behar duzu bibragailu horrekin? Azalduko didazu?



- Zure zakila balitz bezala hartu dut eta ahoan sartu. Goxoa dago, egia esateko. Martxan jarri dut eta hankartera eraman. Puntarekin jolasten ari naiz, aluaren sarreran, behetik gora... Zer deritzozu?
- Uffff, nik ere nire esku librea eraman dut nire zakilera. Gogor gogorra daukat. Eta astintzen hasi naiz, mugimendu motelekin...
- Ba pentsatu zure eskua ordez nirea dela, edota nire ahoa, zuk nahiago bezala. Ni, bitartean, bibragailua nire aluan hasi naiz sartzen. Zarata entzuten duzu?
- Bai, entzuten dut... Eta oraindik beroago jartzen nau horrek....
- Orain gutxiago entzungo duzu, barruraino sartuko baitut...
- Eta esku bat klitoriaren gainera eramaten baduzu?
- Halaxe egingo dut, bai... Eta zu, masturbatuko zara leiho ondoan?
- Leiho ondoan?
- Bai, morbo ikaragarria ematen dit nigatik leiho ondoan masturbatzen ari zarela pentsatzeak, edonoren begibistan...
- Leihora hurbildu naiz, gortinak kendu, telefonoa esku batean, bestean... zakila.
- Eta? Gogorra dago zakil hori?
- Inoiz baino gogorragoa!
- Leihoa ireki, mesedez, kristalak oztopo eginen du zure gorputza eta auzokideen artean...
- Leihoa ireki dut, eta zakila astintzen ari naiz. Uste dut bikote gazte bat begira daudela, gortina baten atzetik...
- Mmmmm, ze ona. Nik topera jarri dut bibragailua, eta topera ere dabil nire eskua klitoriaren gainean. Korritzear nago, entzun ezazu nire intziriak aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
- Ni ere korritzear nago, zuretzat aaaaaaaaaaaaa!

...........................................................................................

2 comentários:

imi disse...

Kaletik noan hurrengoan eta goteraren bat erortzen zaidanean, msokeatzen hasiko naiz ba...

Anónimo disse...

??????