26/07/2012

Mendeku goxoa

Kamiolariari espektakulu hura eman ondoren, "urtean behin" gutxiengo hori gainditu eta deitu zenidan.
Proposamen zikin bat zeneukan niretzat eta baietz ala ezetz erantzun behar nizun, jakin gabe.
Baietz erantzun nizun eta zure etxean egin genuen hitzordua.
Zure etxera iristean han zeunden zu eta mutil bat, Alain, zure lagun bat, nik ordura arte ezagutzen ez nuena.
- Baietz erantzun didazu- esan zenidan -beraz orain atzera ezin bota, e?
Aulki batean eseri nintzen eta zu Alain hasi zinen biluzten.
- Lehen berotuko zaitut- esan zenidan.
Eta Alain biluztu eta bere zakila jaten hasi zinen.
Horrela tarte bat egon ondoren niregana etorri eta ni ere biluztu ninduzun.
Alain etorri zen zurekin, nire aurrean belauniko jarri eta zuk nire zakila eskuarekin hartu eta zure lagunaren ahoari eskaini zenion. Zakila jan zidan Alainek, zuk gidatu bitartean.
Ni bero-bero jarri nintzen eta orduan esan zenion Alaini zutik jartzeko eta niri, bere aurrean, belauniko jartzeko.
Belauniko jarri nintzen Alainen zakilaren parean.

- Jan ezazu zakil goxo hori!- esan zenidan.

Nik zakila jaten hasi eta ohartu nintzen zu, nire ondoan belauniko, baina guztiz jantzirik, bero bero zinela.

Orduan jarraitu zenuen:

- Kamiolariari eman genion espektakuluaz oroitzen zara?

Baietz egin nion buruaz.

- Ba... antzeko espektakulua ikusi nahiko nuke gaur nik...

Alaini keinu bat egin zenion buruaz eta honek atzera egin zuen pixka bat, zakila nire ahotik atereaz. Zu jarri zinen nire atzean eta, atzetik, zure eskuekin ireki zenidan ahoa.

- Atera mingain hori! - esan zenidan.

Horrela, Alainek jarri ahal izan zuen bere zakilaren punta nire mingainaren gainean eta, esku batekin bere zakila astintzen hasi zen.

- Ikusi nahi dut nola korritzen den zure aurpegiaren gainean.... !- oihukatu zenidan.

Eta bat-batean Alain korritu egin zen nire ezpainak, nire aurpegia, nire lepoa eta zure eskuak bustiz...

3 comentários:

Imanoltxo disse...

ene, istorio bikaina! atsegin ditut tabuak alde batera utziz, sexu askera animatzen duten istorioak... aurrean nor duzun begiratu gabe disfrutatzera deitzen duten horiek

Kabaretari disse...

Eskerrik asko Imanoltxo!

Anónimo disse...

pasote...