31/12/2012

Lotuta

Ohean lotu zaitut, hankak eta eskuak, buruz behera. Logelatik ibiltzen naiz, astiro, biluztu bitartean, zure gorputza behatu bitartean, nire menpe zaitut, guztiz. Biluztu naizenean ohe gainean jartzen naiz, belauniko, eta mingainarekin zeharkatzen dizut sorbaldak, bizkarra, ipurmasailak... Eta esku batekin, zabal zabalik, zaplastako ederra ematen dizut ipurmasailean, eta gehiago eskatzen didazu, eta gehiago ematen dizkizut. Berotzen zaizkizu ipurmasailak. Buruarekin jaisten naiz eta hozka txikiak ematen dizkizut oinetan, eta handik, hozkaz hozka igotzen hasten naiz, zure hanketatik zure izterretatik, alura iritsi gabe, eta operazioa errepikatzen dut behin eta berriro, zure desira areagotuz. "Larrua jo nazazu" erregutzen didazu orduan, oihuka. Eta beste zaplastako bat eskaintzen dizut. Orduan, zakilaren burua kokatzen dut zure alutxoaren sarreran, eta bertan geratzen naiz, zakila mugituz, baina sartu gabe, zure beheko ezpainak zakilarekin laztanduz. "Sartu, sartu hondoraino!" oihukatzen didazu. Baina oraindik ez. Oraindik ez da momentua heldu. Bibragailu bat ateratzen dut eta jolasa errepikatzen dut, zure alutxoaren mugetan. Eta azkenik barrura sartzen dizut bibragailua. Eta zure barruan jolasten geratzen naiz tarte batez. Gero, bibragailua atera eta uzkira eramaten dut. Eta berriro ere uzkiaren sarreran jolasten geratzen naiz, tarte batez, eta gero zure ipurdi barruan sartzen dizut bibragailua, esku zabalarekin zaplastako pare bat eman bitartean. "Ongi portatzen ari zara", esaten dizut "eta sari berezia eskuratu duzu". Atzean nago, ez nauzu ikusten. Baina zarata entzuten duzu, kajoi bat ireki dudala. Orduan nabaritzen duzu nire gorputza zurearen gainean jartzen ari naizela. Eta bi zakil sentitzen hasi zara zure bi zulotxotan. Silikonazko bat alutxoaren sarreran, haragizkoa uzkian. Bai, zakil-gerrikoa nik neuk jantzi dut gaur, eta penetrazio bikoitza eginen dizut, urteko azken eguna ospatzeko-edo. Zakil gerrikoa nire zakilaren azpitik jarri dut eta silikonazko zera hori zure aluan hasi da sartzen, nire zakila zure ipurdian sartzen hasi den une berean.
Oihuka, intzirika ari zara. Gogor bultzatzeko erregutuz, zaplastako gehiago eskatuz. Eta ni, nire bi zakilekin, eskaintzen dizut txortaldi eder-ederra, eta zu bete-beteta zaude, bai ipurdian, bai alutxoan, ezin mugituz, baina goxatuz. Bi aldeetatik korritu egin zara. Eta ni, zure ipurdian hustu dut nire kargadorea... Eta eder ederra izan da, zu modu bikoitzean larrua jotzea...

Sem comentários: