04/09/2008

Esklabua...

Bere esanetara egon nintzen gau osoan. Bere esklabua nintzela esan zidan behin eta berriro. Ohe gainean belaunikaturik jarri ninduen eta atzetik, nire hanken artetik eskua sartu eta nire hankarteari gogor heltzen zion. Esku librearekin nire burua makurtarazi zidan maindireen gainera. Nahi izan zuena egin zuen nirekin. Nahi duzuna egin dezakezu berriro ere. Nola ez. Bat-batean aho-gora etzanarazi zidan ohean eta nire zakila jateari ekin zion. Azkar, gupidarik gabe. Nik itxoiteko eskatzen nion, eta geldiarazteko asmoz altxatzen saiatzen nintzen. Baina bere besoekin atzera bultzatu eta berriro ohean etzanik uzten ninduen. Nire zukua berea zela oihukatzen zidan. Nire hanken artean makurturik jarrita, jateari utzi gabe, begiratzen zidan eta horrek beroago jartzen ninduen. Ahoan nahi ninduela esan zidan, hondoraino sartu zuen zakila eta nire zuku guztia irentsi zuen...

Sem comentários: