27/11/2009

lotan nagoela ipurmasailetan nabarituko ditut zure eskuak
ipurmasailak laztandu eta irekiko dizkidazu
eta muxu hezeak emango dizkidazu ipurdian, izterretan, sorbaldan...
ohearen kontra nabarituko dut nire hankartea handitzea
eta zuk ere jakingo duzu handitzen ari dela, oraindik ikusten ez baduzu ere
guztiz biluzik harrapatu nauzu
eta zu, etorri berria, guztiz jantzita zaude
buelta emango didazu eta orduan bai
nire erekzioa ikusteko aukera izango duzu
eta nire bularra, nire titiburu txikiak
musukatzen hasiko zara
lepoan hozka egin, belarrietan, ezpainetan

eta berriro ere titiburuetan, astiro-astiro
zakilbururantz abiatzen zaren bitartean
Nire zakil burua bustiko duzu zure ezpain irekiekin.
Eta jaten duzun bitartean, gona azpitik zure tanga grisa
erantziko duzu eta ahoan sartuko didazu.
Orduan, gona altxatuta eseriko zara nire aurpegiaren gainean
eta alutxoa jarriko didazu aho parean
eta zure hezetasuna dastatzeko aukera izango dut
eta mihiarekin penetratuko zaitut goxo, astiro, sakon
gero jaitsiko zara eta oraindik gona erantzi gabe
zamalkatuko nauzu
eta zure hankarte bustian
nire zakila nola sartzen den nabarituko dut
eta larrua jo egingo dugu, behin eta berriro
piztiak bezala
ohearen gainean lur jota erori arte...

Sem comentários: