01/06/2012

zure etxean

Iritsi naiz zure etxera. Tartetxo bat hizketan egonda eta ardo bana hartu ondoren galdetu didazu ea prest nagoen jolasarekin hasteko. Baietz erantzun dizut. Arauak adostu ditugu. Limiteak.
Ondoko gelara joateko esan didazu, bertan biluzteko eta zuregana biluz biluzik itzultzeko.
Zuk esan bezala, ondoko gelan biluztu naiz, eta horrela agertu naiz zure aurrera.
Zu, berriz, izterretaraino iristen zaizkizun mediak jantzi dituzu, takoidun zapatak, minigona, eta corsè estua. Ederra zaude.
Gelan sartu eta belauniko jartzeko agindu didazu. Ni belauniko jarri eta eskuak lotu dizkidazu atzean.
Strap bat, zakil gerriko bat atera duzu eta zure gerrian lotu. Aulki batean eseri zara eta belauniko hurbiltzeko esan didazu, eta zakila jateko, gogoz jateko ere. Eta silikonazko zakila jaten dudan bitartean eskuak jarri dizkidazu buruan, eta beherantz bultzatu.

- Gustukoa duzu, baitez?- Errepikatzen didazu. Eta nik, zakila ahoan dudala, baietz egiten dizut buruaz.

Gero, strap kendu eta hankak zabaldu dituzu nire aurpegiaren aurrean. Kulerorik ez duzu, eta zure alu rasuratua jateko agindu didazu. Eta agindua bete dut, berriro ere, zure eskuen laguntzarekin.

Gero, eskuak askatu dizkidazu eta zoruan etzateko esan didazu. Zoruan etzanda nagoela, eta zu oraindik aulkian eserita, zure oinekin hasi zara nire zakila astintzen.

Ondoren altxatu egin zara. Besoak gora jartzeko agindu didazu eta horrela egonda eskuak lotu dizkidazu berriro. Minigona altxatu eta nire aurpegiaren gainean eseri duzu zure alu biluzia. Eta zure zukua arnasteko agindu didazu. Eta arnastu egin dut, gogotsu.
Beste aldera jarri zara begira, geroxeago, eta orduan zure uzkia milakatzera behartu nauzu, zure eskuekin nire zakila estutu bitartean.

Bero nago. Guztiz. Gustukoa dut zure kontrolpean egotea, zure menpe.

Orduan, lau hankatan jartzeko izan da zure agindua. Eskuak askatu dizkidazu eta, lau hankatan nagoela, berriro ere jantzi duzu zakil gerrikoa. Belauniko jarri zara orain zu, nire aurpegiaren aurrean, eta berriro jateko eskatu didazu. Eta zakila jan bitartean zera esaten didazu:

- Listuaz ongi busti zakil hau, oraintxe, traste honekin ipurdia zulatu nahi dizut eta...

Bat-batean altxatu eta nire atzean kokatu zara. Burua zoruraino makurtzeko agindu didazu. Ezin zaitut ikusi, baina bai sentitu, hor, nire atzean.
Zaplastako goxo bat sentitu dut nire ipurmasailetan. Eta beste bat. Gero, silikonazko zakilaren punta nabari dut nire uzkiaren sarreran. Eskuekin hartu dizkidazu aldakak, eta poliki poliki zakila nire uzkiaren barrurantz sartu. Eta hondoraino iritsi zarenean, orduan hasi zara mugimendu bortitzekin nire ipurdia zulatzen, plazerez oihukatzen dugun bitartean. Orduan, esku bat mugitu eta nire zakilara eraman duzu, eta nire ipurdi barruan bultzatu bitartean, eskua astintzen hasi zara, gogor, basatiki. Eta korritu egin naiz zure zoru gainean. Eta mihiarekin garbitzeko agindu didazu, oraindik ez dugulako bukatu...




1 comentário:

Maider disse...

Gustukoa dut hau...