15/05/2008

- badakizu?- esan zidan- sex shopetik pasa naiz eta jolas batzuk erosi ditut.
- a bai?, eta zer jolasa dira horiek?
- tira, larrua jotzen dugun bitartean ohartuko zara- irri egin zuen.
Eta elkarri berotu ondoren, ohean jarri zen, lau hanketan eta guztiz biluzturik eta ikusteko agindu zidan. Bere ipurzulotik soka txiki bat ikusten nuen baina ezin nuen imajinatu hori zer zen. Sokatik tiraka hasi eta bola txinatar horietakoak ateratzen hasi zen.
- Batzuk ditut barruan- esan zidan- eta plazer ikaragarria da. Jar zaitez hemen, nire azpian.
Eta ohean etzan nintzen, bere azpian. Orduan, bere eskuekin nire zakila hartu eta bere alutxoan sartu zuen. Eta mugimendu motelekin larrua jotzen hasi ginen. Eta astiro-astiro bolak ateratzen zituen bere ipurditik. Nik ezin nuen sinetsi, baina bere plazer aurpegiak dena adierazten zuen. Eta isuritzera zihoala atera zuen azken bola. Eta berarekin batera isuri nintzen ni ere.
- Uffff! egunen baten zuk ere probatu beharko duzu?
Eta galdera bat etorri zitzaidan burura:
- baina... sex shopetik hona horrekin etorri zara? Esan nahi dut... horrekin ipurdian sartuta?
- Jakina! Erosi eta kabina batean sartu naiz. Hantxe nire ipurditxoan sartu ditut bolak eta zugana etorri naiz.
- Eta... bidean ez dizu molestatu?
- Molestatu? Ez dakizu nola berotu nauen! Eta zugana iritsi naizenean guztiz bustirik nengoen.
- Ostia! Ba agian bai, agian beste egunen batean nik probatu beharko ditut...


1 comentário:

Naiara disse...

Probatu eta erakutsi. Nik lekukoa izan nahi det!