06/05/2008

"Bihurrikeriak asko dira niri atsegin zaizkidanak. Bururatzen zaizun edozeinetik hasi eta utzi diezaiegun gure gorputzei jarraipena ematen. Nola? Gure eskuekin, gure ahoekin, mingainekin, laztanekin...Noiz? Gau bat ez da nahikoa izango egin ditzakegun gauzatxo guztiendako."
Eta bere mezua irakurtzean, ordenagailuaren aurrean imajinatu nuen, nire hitzekin berotzen zela. Eta gure jolasek berotu gintuzten neguko gau hotzenetan. Eta bere hitzek berotu ninduten. Eta bion hitzak maindire azpira eraman genituen behin baino gehiagotan...


3 comentários:

Anónimo disse...

hitzek duten boterea ikaragarria da eta ordenagailuaren aurrean berotzen naiz eta irudian bezala nire eskua libre utzi eta jolasten dut

Anónimo disse...

ba segi jolasten...

Anónimo disse...

Mezu berririk ez? Zure hitzen zain nauzu...