13/12/2010

Jatetxean I



Eguberriak ziren Lorerekin elkartu nintzenean. Biok presaka genbiltzan, baina begiradetan desioa pizturik hitz egin genuen eta hurrengo egun baterako hitzordua adostu. Afaltzeko geratu ginen.
Urduri eta gogotsu itxoin nuen gure hitzordua. Donostian geratuak ginen. Eta Lore agertu zenean harritu nintzen. Eder-ederra zegoen, dotore jantzita. Gau epela egiten zuen eta berokiaren azpian soineko urdin laburra janzteko aprobetxatu zuen, mediak, takoidun zapatak… Nik praka bakeroak neramatzan eta alkandora beltza.
Jatetxera sartu ginen eta izkina bateko mahaian jarri.
Tabernariari eskatu ondoren eta ardo kopak beteta genuelarik hizketan hasi ginen, zer moduz hau, zer moduz bestea… eta horrelakoak. Eta, jakina, sexuaz ere aritu ginen hizketan, bakoitzaren deskubrimendu berriez, jolasez… Orduan esan zidan:

- Eta gaur, gau batez, nire jabe bihurtuko bazina?
- Zure jabe?
- Bai, zuk soilik agindu behar duzu eta nik zure aginduak bete…
- Mmmm, dibertigarria eta kitzikagarria izan daiteke…. Eta lehen ideia ari zait bururatzen…
- Zer duzu buru maltzur horren barnean?
- Ikusi nahi nuke ze kuleroak jantzi dituzun gaur…
- Ados ba… komunera joango naiz eta nire kuleroak ekarriko dizkizut…
- Ez, ez… hementxe bertan erantzi behar dituzu eta niri eman…

Loreren masailak gorritu ziren, nire lehen aginduak tenperatura igotzea lortu zuen. Mantelarekin estali zituen bere hankak, eskuak sartu eta diskrezio handiz erantzi zuen kuleroa. Lurrera makurtu, jaso eta eskuan eman zidan. Kuleroa baino, tanga beltz fina zen. Hartu eta poltsikoan gorde nuen. Une horretan agertu zen tabernaria lehen platerrarekin. Platerrak utzi, irribarre labur bat eskaini eta ea dena ongi zegoen galdetu zigun.

- Primeran- erantzun zuen Lorek.

Tabernari gazte-gaztea zen, atsegina eta, Loreren arabera, erakargarria.
Afaltzen hasi ginen eta platerra bukatzen ari ginela Lorek poltsotik atera zuen gauza bat, plastikozko poltsa batean gorderik.

- Tori, hau zurea da- esan zidan- azken aldian zure etxetik hartu nizun, espero dut axola ez izatea…

Poltsa ireki eta nire “plug” horietako bat topatu nuen, tamaina erdikoa… begiak altxatu eta Loreri esan nion:

- Mmmm, ta… gutxienez probatu al duzu?
- Uffff, bai, ikusi behar zenuke ze ondo geratzen den nire ipurditxoan! Eta ze bero jartzen ninduen jakiteak zurea zela eta zure ipurdian ere egon dela…

Ni berotzen hasia nintzen jadanik eta ziur nengoen Lore ere bero-bero zegoela gure jolas berriarekin. Orduan idei berri bat otu zitzaidan.

- Ados ba- esan nion- oparituko dizut, zuretzat betiko, baina baldintza bakar batekin…
- Zein da baldintza hori?
- Hartu, aulkian jarri eta eser zaitez bere gainean…
- Orain? Hemen?

Baietz egin nion buruaz.
Eta ez zuen hitz gehiagorik esan. Bere begiek adierazten zidaten aztoraturik zegoela, beroturik. Plug-a hartu, leku guztietara begiratu eta aulkitik altxatu zen pixka bat. Plug-a aulkian utzi, soinekoa eskuekin ipurmasailen erdiraino igo eta plug-aren gainean hasi zen esertzen.

- Sentitu nola sartzen den zure ipurdian- esan nion- jende guzti honen aurrean…

Astiro astiro jarraitzen zuen. Tabernaria bigarren platerrarekin hurbiltzen ari zela ohartu nintzen eta esan nion:

- Eseri laster, tabernaria dator-eta!

Eta orduan kolpe batez eseri zen, plazer-min sentitu, ahoa ireki eta eskuekin soinekoa berriro bere izterretan luzatu, ezer gertatu ez balitz bezalaxe.
Bigarren platerra jaten hasi ginen.

- Kabroi halakoa- esan zidan- ez dakizu ze bero nagoen orain traste honekin ipurdian sartuta…
- Ba bero hori gainetik kendu beharko duzu…
- Gainetik kendu? Nola?
- Nire argibideak jarraituz…
- Ze argibideak?
- Hauexek…

Nik argibideak hasi nintzen ematen eta berak, noski, jarraitu:

- Eraman esku bat izterren artera eta soinekoaren azpitik sartu. Eskua zure alutxoaren gainean utzi eta iletxoak laztandu.
- Ez du tiletxorik- esan zidan- zuretzako depilaturik etorri naiz gaur…
- Ufffff, askoz hobeto- esan nion- gehiago sentituko duzu dena horrela…

Eta bere alu depilatua irudikatzean beroago jarri nintzen orduan.

- Ba, gauza bat aitortu behar dizut- jarraitu nuen- nik ere nire hankarteko ileak kendu ditudala zuretzat…
- Aaaaaaa, ba zakil depilatu hori jango nizuke hementxe bertan…
- Bai, baina momentuz hori imajinatzea besterik ezin duzu egin… Beraz, sentitu zure alutxoaren inguruko azal leuna, laztandu eta eraman eskua ipurtzuloraino, plug-a ukitu hor barruan duzula gogoratzeko… Orain erdiko hatza zabaldu eta barrura sartu. Bustirik zaude?
- Oso, oso oso bustirik…
- Ba sartu hatz eder hori zure alu bustian eta barrura eta kanpora egin, bide batez, klitoria laztantzen duzun bitartean….

Korritzear zegoelarik, ohartu gabe, tabernaria paratu zen gure aldamenean.
- Bukatu duzue?

Nik baietz esan nion, baita platerrak eramateko ere. Bera egoeraz arduratu eta adi-adi begiratzen ari zen Loreren hankartera. Lore hankak zabalik zegoen aulkian eta hatza bere alutxoaren hondoraino sarturik. Tabernariari begiratu zion, isuri egin eta mahaiaren gainera burua makurtu.
Tabernariak lotsagorriturik (edota guztiz beroturik) alde egin zuen gure aldamenetik…

2 comentários:

Lore disse...

bigarren zatia kontatuko al duzu...

Lizar disse...

ummm...
afaltzen bukatzeko modu ezin hobea...