29/11/2010



Pentsiora iritsi zenean ni zain nengoen. Beltzez jantzia nintzen, alkandora eta jeansak. Eta aurpegian antifaza. Atea ireki nion eta antifazarekin ikusi ninduenean barre egin zuen. Ba zekien jolasteko gogoz nengoela. Eta bera ere horrela zegoela iruditu zitzaidan.

- Sartu aurretik biluztu!- agindu nion.
- Baina… hemen? Eskaileran?
- Horrela agindu dizut, ezta? Ba horrela da…

Eta gehiago kexatu gabe, arropa eranzten hasi zen. Atorra lehendabizi, gona gero. Orduan ohartu nintzen mediak, ligero eta guzti jantzita zegoela. Bai, jolasteko gogoz etorria zen. Halere, aginduarekin jarraitzeko esan nion. Zapatak kendu ondoren ligero askatu eta mediak astiro-astiro eranzten hasi zen. Baita tanga beltza ere. Guztiz biluzturik geratu zen etxe atarian. Orduan bere arropa jaso eta larruzko bota beltz luzeak eman nizkion.

- jantzi hauek!

Harridura aurpegiarekin begiratu ninduen baina botak hartu eta jantzi zituen. Ia belaunetaraino iristen zitzaizkion. Ederra zegoen.

- Eskuak atzean!

Eskuak atzean jarri zituen eta orduan, ni, bere tangarekin lotu nizkion.

- Orain bai, barrura…

Eta etxera sartu ginen biok.

-Belaunikatu! Agindu nion.

Bera nire aurrean belaunikatu zen. Orduan kremailera jaitsi eta zakila atera nuen. Ahoa irekitzeko esan eta zakila barruan sartu nion. Goxo nengoen. Bera gogoz xurgatu zidan.
Gelditzeko agindu nion. Xurgatzeari utzi baina zakila bere aho barruan mantendu nuen minutu luze batez. Gero, zakila gorde nuen, berriro ere, galtza barruan. Eskuak askatu nizkion eta tanga ahoan sartu nion.

- Lau hankatan!

Eskuak lurreraino luzatu, ipurditxoa altxatu eta txakurtxo bat bezala jarri zen. Bere atzean kokatu nintzen eta, espero gabe, zaplastako goxo bat eman nion ipurmasailetan. Etxeko atearen ondoan geunden oraindik. Horrela, lau hankatan, azken gelaraino joateko esan nion. Eta ibiltzen hasi zen, lau hankatan.
Nik atzetik jarraitzen nion, bere ipurmasailen mugimenduei so.
Azken gelan gelditu ginen. Beste zaplastako goxo bat eskaini nion.
“Jolasen” kutxa atera eta mahai gainean jarri nuen. Tamaina ezberdinetako dildoak atera eta erakutsi nizkion.

- Mmmm, non sartuko ditugu hauek?, e?

Handiena hartu eta ni neu xurgatzen hasi nintzen, bere aurpegiaren aurrean.
Orduan tanga kendu nion ahotik eta plastikozko zakila sartu.

- Tori, dastatu. Hau guztia zure ipurdian sartuko dizut oraintxe...

Eta berriro ere gogoz aritu zen dildoa xurgatzen.

Lubrikante atera eta dildoak busti nituen. Bere atzean jarri nintzen. Ipurmasail ederrei so. Hirugarren zaplastakoa eman nion. Ezkerreko ipurmasailean, aurrekoak bezala. Eskuak ohera luzatzeko agindu nion. Eta eskuak ohe gainean jarri zituenean, han bertan lotu nizkion. Eta atzera itzuli nintzen. Dildo txikiena hartu nuen orduan. Eta bere ipurtzuloaren inguruan jolasten hasi nintzen, baina oraindik sartu gabe.

- Uste dut hobeto lubrikatu behar dugula zulotxo hau…

Hitz horiek esan eta mihiarekin laztandu nion ipurtzuloa. Mihia barruraino sartu nion. Orduan bai iruditu zitzaidala prest zegoela. Dildo txikia erraz sartu zen bere barruan.
Baina nahikoa ez zela iruditu zitzaidan. Beraz, bigarrena hartu eta operazio berberari ekin nion. Bigarrena lodiagoa eta luzeagoa zen. Eta ez zen sartu hain erraz. Baina gehiago gustatu zitzaion. Zalantzarik gabe.

- Rompeme el culo con el grande, cabrón!- Oihukatu zidan bat-batean. Bai, gehiago gustatu zitzaion.

Beraz, handiena hartu eta ipurtzulora zuzendu nuen. Punta sartu nion. Eta astiro-astiro sartzen hasi nintzen. Eta harriturik nengoen, ikustean bere ipurdi txikiak dildo handi hura nola irensten zuen. Eta dildoa sartu bitartean klitorisa laztantzen nion. Barruraino sartu nion eta hantxe utzi. Bere ipurdi barruan. Beste zaplastako bat emateko aprobetxatu nuen. Orduan eskuak askatu eta tamaina erdiko dildoa eman nion.

- Eta honekin, zer egin nahi duzu?…

Berak bigarren dildoa hartu eta pentsatu gabe alura eraman zuen. Orduan esan zidan:

- Eta oraindik zulo bat libre daukat… Ez duzu bete nahi zure zakilarekin?

Orduan, bi dildo horiekin jolasten ari zen bitartean, bere aurrean biluztu nitzen (antifaza izan ezik) eta ohe ertzean eseri nintzen, bere ahoaren aurrean. Eta berak nire zakila jateari ekin zion.

- Dena, dena xurgatuko dizut, kabroi hori!- Oihukatu zidan. Ni berehala korritu nintzen bere ahoan eta berak barre egin zuen. Ahora ireki eta nire zuku zuria erakutsi zidan. Nola irensten zuen… Dildoak bere zuloetatik atera, buelta eman eta ipurtzulo irekia eskaini zidan….

- Venga cabrón, ten lo que hay que tener y llename ahora el culo con tu polla!

Eta ni oraindik gogor-gogor nengoen, baina bere hitzekin eta bere irudi horrekin oraindik gogorrago jarri nintzen.

- Larrua joko dizut ipurdia, begira nola jarri nauzun berriro ere...

Zaplastako bat eman nion eta bere ipurtzulo irekian hondoratu nion zakila. Eskuekin aldaketatik heldu eta gogor hasi nintzen bultzatzen. Nire barrabilek indarrez kolpatzen zituzten bere ipurmasailak. Eta soinu horrekin (plasta-plasta-plasta!) oraindik beroago jartzen nintzen…. Ederra, benetan ederra zen ikustea nire zakil osoa bere ipurdi barruan.

- Iristen ari naaaaaaaaaaaaaaaiz zure ipurditxoaaaaaaaaaan!

Nirekin batera isuri zen bera ere…
Lurrean etzanik geratu ginen biok, besarkada estu batean loturik…

1 comentário:

Anónimo disse...

mmmm, gustura egongo nintzateke ni hor, zure agindupean... ona, oso ona... eta jolas tentagarria