24/11/2010

Enkontru berezia (oso)

Afari bat egiteko elkartu ginen Lizarren etxean. Beñat joango zen berarekin eta Lore nirekin. Afaria prestatu bitartean giro polita sortu genuen lauron artean, ardo tragoekin eta Lizarrek jarritako musika goxoarekin.
Afaltzera eseri ginen eta primeran sartu zitzaigun dena. Azken mokaduak jan ostean musukatzen hasi ziren Lizar eta Beñat, gure aurrean. Haiek ikustean gu ere berotu ginen eta musuka hasi. Mahai azpian, gainera, Lizarren hanka nabari nuen nire hankartean.
Beñat altxatu zen orduan ea kopak nahi genituen, likor berezi bat ekarri zuela. Eta guk baietz erantzun genion, probatuko genuela likor berezi hori.
Likorea zerbitzatu eta proposamen bat bota zuen Lizarrek:

- Eta bikotez aldatzen badugu?

Lotsa apur batez begiratu genion elkarri. Ni liatua nintzen Lizarrekin, baina Lorea Beñatekin ez, eta gau hura arte ez ziren ezta ezagutzen ere. Horregatik Loreari begiratu nion aurrena. Eta bere begiek baietz adierazi zidaten. Beñatek ere Loreari begiratu eta baietz esan zuen. Azkenik, jakina, nik ere baietza eman nuen.

- Gauza bat erakutsi nahi diot Beñati- gaineratu zuen Lizarrek- eta hau bakarrik zurekin egin dezaket – esan zuen niri zuzenduz- Beñat oraindik ez baita animatzen.

Logelan desagertu zen orduan eta, handik gutxira strap-on, zakil-gerrikoa jantzirik itzuli zen. Biluzik geratua zen. Bakarrik aipatutako strap on eta, azpian, tira finako tanga zeraman.
Beñat eta Lorek adi adi begiratzen ziguten. Lizarren tramankulu berriari eta niri, noski.

Biluzteko esan zidan Lizarrek eta, likoreari azken tragoa eman ondoren, bere agindua bete nuen. Biluz biluzik geratu nintzen guztien aurrean.
Orduan, sofan eseri zen Lizar eta bere zakila jateko agindu. Sofara hurbildu nitzen ni. Lau hankatan jarri eta silikonazko zakila jaten hasi nintzen. Eta zakila jan bitartean Lizarrek Lore eta Beñati ere sofan esertzeko esan zien, ikuskizuna ongi ikus zezaten. Eta hala egin zuten, Lizarren alboetan eseri ziren biak.
Orduan, Lizarrek buelta emateko agindu zidan, beste aldera begiratzeko.
Nik, gorputza biratu eta aurreko hormara begira geratu nintzen, bere aginduen zain:

- Sartu atzamar bat zure ipurditxoan. Erakutsiguzu nola egiten duzun! – esan zidan lubrikante botea nire aldamenera botaz.

Nik lubrikante botea hartu nire eskuetan zabaldu eta atzamar bat eraman nuen nire ipurtzulora, eta astiro-astiro barrura sartu.
Lore eta Beñaten aurpegiak, jakina, ezin nituen ikusi, baina gogor entzuten zen beren arnasa. Ahotsik gabe zeuden.

- Orain, kendu atzamar hori eta burua lurrera makurtu!- esan zidan Lizarrek

Burua lurreraino makurtu eta hatza nire ipurditik atera nuen. Eta orduan Lizar nire atzean kokatzen zela ohartu nintzen, belauniko, bere zakilarekin nire ipurdia irekitzeko prest. Eta hala izan zen, barru barruan sentitu nuen, eta barruraino sartu bitartean ipurmasailetan zaplastako xuabe batzuk eman zizkidan.

- Zer, Beñat?- galdetu zion- gustatzen zaizu ikusten ari zarena?

Zeharka begiratu nuen eta Beñatek baietz egin zion buruarekin. Jarraian Beñat altxatu eta biluztu zen gure aurrean, Loreari ere arropa erantzi eta lurrean etzateko eskatu zion, buruz gora.
Ni lurretik altxatu nuen burua eta lau hankatan geratu nintzen oraindik, baina burua makurtuta izan gabe. Orduan, Lorea buruz gora etzan zen lurrean eta bere aurpegia nire aurpegiaren parean geratu zen, aurrez aurre geunden begira. Bakarrik bere aurpegia zegoen nire aurpegiaren azpian, . Haratago bere gorputza, ireki-irekia. Bai, hankak zabaldu zituen eta hantxe, bere hanken artean kokatu zen Beñat, belauniko, eta bere ahoarekin Lorearen alutxoa jaten hasi zen, gogoz.
Orduan makurtu nuen berriro ere burua, nire ezpainekin Loreren ezpainen bila. Eta musuka hasi ginen, Lizarrek atzetik ematen zidan bitartean eta Beñatek bere alutxoa jan bitartean.
Beñaten mingainak orgasmoraino eraman zuen Lorea.
Eta bat-batean gelditzeko esan zigun Lizarrek:

- - Itxoin. Itxoin denak- esan zuen- Aizu, Lore, jarraitu aurretik… ez litzaizuke gustatuko bi hauek liatzen ikustea? Mutilei bi neska liatzen ikustea gustatzen zaiela, eta guri ez? Nik gustura asko ikusiko nituzke. Morbo ikaragarria ematen dit.
- - Niri palo pixka bat ematen dit- aitortu nuen- baina zure desioa bada…
- - …. Niri ere ematen dit palo, e?- esan zuen Beñatek
- - Ba… nire desioa da, bai, eta gainera honek – esan zuen niri seinalatuz- ipurdia prest dauka benetako zakil bat, haragizkoa jasotzeko, ezta?

Lizarrek Beñat hartu eta nire aurrean jarri zuen. Eskuekin hartu zion zakila eta nire ahora zuzendu. Lehen aldia zen mutil baten benetako zakila jaten nuela. Baina ez zitzidan desatsegina suertatu. Are gutxiago Beñati. Berehala nabaritu bainuen nola gogortzen zen bere zakila nire ahoan.

- Oso ongi egiten ari zara- esan zidan Lizarrek- jan, jan zakil handi hori, irentsi dena!

Lore eta Lizar gure alboetan zeuden, ikuskizuna jarraituz. Eta ederra iruditu zitzaidan Lorearen begiradarekin topo egitea. Bero bero zegoela esango nuke. Orduan, bat-batean, posturaz aldatzeko eskatu zigun Loreak:

- Ikusi nahi nuke nola ematen dizun atzetik.

Nik beste aldera biratu, sofa gainean burua bermatu eta ipurdia eskaini nion Beñati. Lore eta Lizar nire ipurdiari begira ari ziren, Beñaten zakila benetan handia zelako eta ongi ikusi nahi zuten nola sartzen zen nire ipurdi txikian.
Baina Lizarrek esan bezala, bidea irekita zegoen jadanik eta oso modu goxoan bete zitzaidan ipurdia. Guztiz irekita sentitu nintzen, hori bai. Orduan Lizar eseri zen sofan, strap on kendu eta hankak zabalduz bere hankartea eskaini zidan.
Tanga geratzen zitzaion oraindik. Beraz, gora tiratu nuen tangatik, pittin bat altxatu eta mihia sartu nion alutxoan. Mihiarekin egin nion larrua jo. Korritzear zegoelarik begirada altxatu eta Beñaten begiradarekin egin zuen topo. Eta oker ez banago, une berean korritu ziren biak, Lizar nire ahoan eta Beñat nire ipurdian.

- Ongi portatu zara eta sari berezia merezi duzu- esan zidan Lizarrek.



Eta arrazoi zuen, zeren eta korritu gabe zegoen bakarra ni nintzen. Lorearengana hurbildu zen, eskutik heldu eta sofa gainean belauniko jartzeko eskatu zion. Lore sofan igo zen belauniko, burua hormara begira zuela eta ipurdia kanporantz. Lizar ere postura berean jarri zen sofa gainean eta niri esan:

- Orain, egin gurekin nahi duzuna!

Beñat lurrean zegoen. K.O., baina ikuskizun berria jarraituz. Ardo botila hartu nuen orduan eta haien ipurdietara hurbildu. Zaplastako txiki baina goxo batzuk eman nizkien ipurmasailetan. Lore guztiz biluzturik zegoen eta Lizar tangatxoarekin. Beraz, tanga hartu eta pixka bat jaitsi nion, izterren erdiraino-edo.

- Musuka zaitezte- agindu nien zaplastako goxo batzuk gehiago haien ipurmasailetan emanez- orain guk ikusi nahi dugu nola liatzen diren bi neska.

Eta Lizar eta Lore musuka hasi ziren. Ardo botila hartu eta ardo pixka bat bota nuen Lorearen sorbaldan. Ardoa, erreka bat bezala jaitsi zen bere sorbaldatik, ipurmasailen artean galdu arte. Orduan nire mihiarekin hurbildu eta ardoaren bide berbera egin nuen nik. Sorbaldan hasi ipurmasailetan galdu arte. Botilatik trago bat hartu, Lorearen atzekaldean jarri eta mihia sartu nion alutxoan. Ikaragarria zen ardoa eta bere gorputzaren zaporeen nahasketa. Operazio berbera errepikatu nuen Lizarren sorbaldan…
Botila utzi, lubrikante botea hartu eta biei sartu nien esku bakoitzeko atzamar bat ipurtzuloan. Eta atzamarrekin zirkuluak egin nituen haien barnean, haien intziriak entzun bitartean.
Une batez atzamarrak atera, sofatik silikonazko zakila hartu, gerrikoa kendu nion eta soilik zakila eman nien haiei:

- Jan ezazue hau!

Eta biak batera zakila jaten hasi ziren. Orduan Lorearen ipurdiaren atzean jarri nintzen eta nire haragizko zakil gogor-gogorra sartu nion. Egia esan, hainbeste emozio eta gero puntu puntuan nengoen, korritzear. Barruraino sartu nion eta berehala deskargatu nintzen bere ipurdi goxoan. Handik atera eta gogor-gogor jarraitzen nuen oraindik. Haiek ere, bere ahoekin, zakilarekin jolasten jarraitzen zuten, haien artean ere musukatuz. Horregatik Lizarren ipurdira zuzendu nintzen, zakila sartu nion eta gogor bultzatu. Ez dakit bigarrenez korritu nintzen ala ez, baina hala iruditu zitzaidan behintzat.

Eder ederra izan zen, hori bai. Eta sofan etzanda geratu ginen laurok, erritmoa errekuperatu nahian… edo ez?

2 comentários:

Nora disse...

berezi berezia bai...
oso ona!

Anónimo disse...

Arraroa egin zait bi mutilen arteko jolasa emakumeak tartean egonda, baina, irakurtzean erakargarria iruditu zait, edo ez dakit nola azaldu.
A ze giro zuenean!!