03/11/2010

Bego

Begoña eta Estherrekin joan nintzen behin kanping batera. Hirukote ederra osatzen genuen, baina gure artean sexurik ez, zoritxarrez. Zoritxarrez diot zeren eta niri Begoñak asko erakartzen ninduen. Eta gainera sexuaz askotan hitz egiten genuen. Argi eta garbi. Berak ere aipatu zidan berarentzat ni erakargarria nintzela baina "badaezpada ere" ez zuela nirekin liatu nahi. Tira, dena den, sexuaz asko ikasi dut bere ondoan. Are gehiago aldi hartan, kanpinera joan ginenean. Ondarruko festak ziren eta parranda egitera atera ginen. Esther lagun batzuekin topatu eta haiekin geratuko zela esan zigun, haiekin lotara ere joango zela. Bego eta biok geratu ginen. Biok geneukan ligatzeko gogoa, baina, zerbait sortuz gero, zer egingo genuke? nora joan? Orduan erabaki genuen batek ligatuz gero eta nahi izanez gero kanpin dendara joateko eskubidea izango zuela. Baina bestea ere. Eta horretan hitzartu genituen gauzak.
Gaua aurrera joan ahala, Bego hasi zen hizketan mutil batekin eta hau berehala erori zen nire lagunaren "sarean". Aitortu behar da ez zela zaila, gau hartan Bego eder ederra zegoelako, bere praka bakero estuekin eta tirantedun kamisetarekin.
Nik alde egitea erabaki nuen eta dendarako bidea hartu. Han utzi nituen eta galdera bat nirekin etorri zen bide osoan. Dendara etorriko al dira? Pentsatze hutsarekin bero jartzen nintzen, egia esan.
Dendara sartu nintzen. Pittin bat mozkorturik negoela ohartu nintzen. Eta lokartu ezinik. Begoñak mutil horrekin zer egingo zuen pentsatzen.
Ordu erdi bat inguru pasako zen. Eta orduan agertu ziren dendan. Ni lo zakuan murgildu nintzen eta lokartuarena egin. Auskalo Begok mutilari zer esango zion! Baina dendara sartu ziren biak. Nire ondo ondoan. Eta bero-bero zeuden. Baina, zergatik ez ziren joan kotxera? Edo zelai batera? Begok opari bat egin nahi zidala bururatu zitzaidan orduan. Eta nire lo zakutik ikuskizunaren zain geratu nintzen. Begok mutila biluztu zuen, guztiz. Zakil handia zeukan, tente eta ederra. Belauniko zeuden biak. Bego makurtu eta zakila jan zion, gogoz. Ni inoiz baino beroago jarri nintzen. Beti saiatu nintzen imajinatzen nola egingo zuen txortan nire lagunak, eta orain hantxe neukan, zuzeneko ikuskizuna. Gogor gogorra jarri nintzen, esku bat nire hankartera eraman eta astintzen hasi nintzen, poliki poliki, mugimendu motelekin.
Mutila gu baino helduagoa zen eta bazekien zer egiten ari zen.
Bego hartu, buelta eman, lau hankatan jarri eta kamiseta kendu zion eta bularretakoa askatu. Gero, belaunaraino jaitsi zion praka bakero estua eta tanga. Eta burua makurtzeko eskatu zion.
Begok lurrera makurtu zuen burua eta nire begien pare parean geratu ziren bereak.
Postal ederra zen. Bego hor, lau hankatan, ipurdia altxatuta, mutil horrekin bere atzean, eta bere begiak nire begien ondoan, niri begira, gainera. Irribarre txikia eskaini zidan.
Orduan ohartu nintzen mutila bere atzean zer egiten ari zen. Zakil burua jarri zion ipurtzuloan. Eta Begoren aurpegia aldatu egin zen. Min aurpegia jarri zuen, baina berehala eskatu zion (edo zidan?) "apurtu nazazu, irekidazu ipurdia!" eta mutilak bere aginduak bete zituen. Zakila ipurdian sartu zion eta gogor hasi zen bultzatzen ipurdi borobil eder horren bartean. Eta ni? Ni paradisuan nengoen nire lagunaren ipurdia nola zulatzen zuten ikustean. Begok egiten ahal zidan oparirik ederrena. Eta mutila bultza eta bultza zegoen bitartean, Begok, diskrezio osoz, esku bat sartu zuen lo zakuaren azpian eta nire hankarte handituari heldu. Nik egiten utzi nion eta horrela korritu nintzen Begoren eskuan, mutila bere ipurdian korritzen zen une berean...

1 comentário:

Lizar disse...

buff... ederra postala... eta ederra litzake Begok parez pare zituen begi horien diztira ikustea.