22/11/2010

Ixteko orduan...



Bai, ixteko orduak arriskutsu samarrak izan daitezke. Eta horrela gertatu zitzaidan igerilekuan.

Lizarrek handik egunen batean pasatzeko esan zidan, arratsaldez zegoenean berak ixten baitzuen igerilekua. Eta ni gaueko bederatziak aldera pasa nintzen, itxi baino ordu bat lehenango.

Hasieran igeri egiten egon nintzen. Lizarrek ikusi ninduen eta goitik agurtu ninduen eta irribarre polita eskaini zidan. 10ak aldera elkartu ginen eta igerilekua ixten lagundu nuen. Azken lankidea joan zenean giltza pasa eta jarraitzeko eskatu zidan.


- Nora eramango nauzu?- galdetu nion.

- Gimnasiora- erantzun zidan- Badakizu gimnasioan eta bakoitza bere buruarekin kirola egitea aspergarria dela, ez duzu uste?

- Bai, hala pentsatzen dut nik ere...

- Ba, begira, beti pentsatu dut kirola egiteko modu entretenigarriagoak egongo zirela... lagunduta, noski, eta baten bat bururatu zait zurekin egiteko...


Hitz horiek esan eta nire aurrean biluzten hasi zen. Ni berarengana hurbiltzen saiatu eta atzera egin zidan eskuekin.


- Ez, oraindik ez...


Astiro biluztu zen, nire desioa areagotuz. Elastikoa aurrena. Malla estuak gero. Bularretakoa, eta tanga laranja... Gero niregana hurbildu eta goitik behera biluztu ninduen eta bere tangarekin lotu zizkidan eskuak atzean.

Orduan, sabel ariketak egiteko aparailuan etzan zen eta ni, gainean baina zutik jartzeko eskatu zidan. Nire hankekin zubi bat egiten nuen aparailuaren gainean, eta bere bularren gainean geratu nintzen. Lizarrek gorputza altxatu eta ahoarekin hartu zidan zakilaren burua. Eskuak bere buruaren atzean jarri eta sabel ariketak egiten hasi zen, nire zakilaren "gainean". Atzera egiten zuenean puntan geratzen ziren bere ezpainak. Baina aurrera egitean, zakil osoa jaten zidan. Atzera eta aurrera, atzera eta aurrera. Orduan ulertu nituen lehen esandako hitzak.


Hamabos sabel ariketa inguru egin zituen. Eta goxo goxo zegoen nire zakila bere listuaz beterik, bere listuaz jantzirik.


Koltxoneta batean etzateko eskatu zidan gero eta esan:


- Ikusi nahi duzu orain zenbat flexio egiten ditudan?


Koltxonetan etzan nintzen. Berak nire hankak zabaldu eta erdian kokatu zen. Burua nire hankartearen aurrean. Eta antzekoa egin zuen. Nire zakilaren punta bere ezpainen artean jarri eta... flexioak egiten hasi. Bat, bi, hiru...


- Itxoin- esan zuen- uste dut hau interesgarriagoa egin dezakegula oraindik.


Orduan, buelta eman eta 69 ederra osatuz geratu ginen.


- Mingaina atera, mesedez.


Nik mingaina atera eta bera flexioak egiten hasi zen berriro. Flexio bakoitzean nire zakil osoa irensten zuen eta, bide batez, nire mihiaren puntak bere klitorisa laztantzen zuen.

Flexioak egiteaz nekatu zenean, beherantz etorri eta nire zakil osoa bere ahoan sarturik geratu zen eta nire mihia bere alutxoan. Esku batekin barrabilak laztandu zizkidan eta bestea atzera eraman eta hatz bat sartu zidan ipurdian, bere mihia mugitu bitartean.

Horrela korritu nintzen bere ahoan eta handik gutxira bere dardarak ere nabaritu nituen nire ahoan.


- Horrela bai- esan nion- horrela egin daiteke kirola...


Koltxoneta gainean geratu ginen biok. Eta orduan esan zidan:


- Zure lagun hori, Lore, ezagutzeko gogoa dut.

- Pentsatuko dugu zerbait- erantzun nion nik...




1 comentário:

Nora disse...

Lorerekin nola elkartu zineten ezagutzeko irrikitan nago...