14/11/2010

Festa


Festa batera joan ginen, ezagun batzuen etxera. Eder-ederra zeunden, sexi-sexi, zure soineko urdin laburrarekin, media beltzekin eta takoidun zapatekin. Ardo batzuk hartu genituen, jendearekin egon, musika entzun, gure artean hitz egin... Eta gustura geunden.

Gaua aurrera zihoan eta konturatu ginenerako ia ia bakarrik geunden festan, etxeko mutila, bere lagun bat eta gu biok. Etxeko mutilak likore bat zerbitzatu eta bere lagunari esan zion:


- Bueeeeeeeeeno, hoy ya no ligamos, como no sea entre nosotros...


Lagunak barre egin zuen, guri begiratu eta esan:


- A no ser que la parejita se anime a enrollarse aquí, delante de nosotros, y así aunque sea tenemos premio de consolación... y nunca mejor dicho!


Zure masailak gorri jarri ziren une batez. Baina biok genekien morboa ematen zigula aukera horrek, egoera horrek. Behin baino gehiagotan aipatua genuen, irudikatua.


Ezer esan gabe elkartu zenituen zure ezpainak nireetara eta musu luze bat eman zenidan, eskuak nire ipurmasailetara eraman bitartean.

Gure mutilek mutu geratu eta aurreko sofa txikian eseri ziren. Gu zutik geunden haien aurrean.

Lepoa musukatu nizun nik, nire eskuak ere zure ipurmasailetan jarri eta soinekoa igotzen hasi nintzen. Banekien zure harizko tanga begibistan utziko zituela zure ipurmasail ederrak. Eta ez nengoen oker. Publikoa adi-adi zegoen, zure atzekoaldea kontenplatuz.

Soinekoa gora bota eta kendu nizun eta nire musuak zure lepotik beherantz joan ziren, zure besoetatik pasatuz titiburu gogorretara eta han, tarte bat egon ondoren, zure sabelara eta... zure alutxora. Zure aurrean belauniko geratu nintzen. Miharekin tanga gainean geratu nintzen lehen, miazkadak emanez. Eta tanga bustitzen ari zela ohartu nintzen. Gero, tangaren oihala eskuekin albo batera eraman eta orduan bai sartu nizun mihia zure alu bustian. Eta bide batez ohartu nintzen depilatua zenuela, guztiz. Sentsazioa benetan goxoa izan zen, zentzu bikoitzean, beraz. Xuabe-xuabe zeunden, depilatu berria, eta busti-bustia. Nik ipurmasailetatik gogor heldu eta gogotsu edan nuen zure zukua, zure "perla" dastatu bitartean... Zure dardarek adierazi zidaten nire ahoan korritzen ari zinela.


Gure aurreko mutilek ez zuten hitzik, soilik begiak guretzako, edo hobeto esanda, zuretzako.

Eta ikuskizunaren bigarren partea eskaini behar genien.


Altxatu nintzen eta zu lau hankatan jartzeko eskatu nizun. Horrela jarri zinen, eta horrela ibiliz nire atzetik etortzeko eskatu nizun. Ondoko logelara joan nintzen. Eta zu, nire katua, nire atzetik. Eta zure atzean mutilak....


Logelan biluztu nintzen eta ohean etzan. Handik esan nizun ohe gainean jartzeko eta nire zakila jateko.

Zu ohera igo zinen eta, ohean ere lau hankatan zeundela, nire hankartera hurbildu zinen.

Mutilak gure inguruan eseri ziren ohe ertzean, bata eskuin aldean, bestea ezkerrean.

Zu nire zakil buruan zeunden jadanik eta mihiarekin miazkatzen zenidan. Gero zure ezpainak goxoekin irentsi zenuen nire zakil gogorra.

Mutil bat altxatu zen, laguna, ausartena, eta zure atzean jarri. Zuk ezin zenuen ikusi, nire hankartean zentraturik baizeunden, baina nik bai. Kondoi bat atera zuen poltsikotik eta gero, jarraian, biluztu zen. Konplizitate begirada bota zidan, baimena eskatuz bezala, eta nik begia kliskatu nion, banekielako gustatuko zitzaizula. Kondoia jarri zuen eta eskuak zure ipurmasailen gainean jarri. Orduan ohartu zinen zu mutila han zegoela. Zeharka begiratu zenuen baina, berriro ere, zure goxokira itzuli zinen, astiro-astiro nire zakila jaten, zaporeztatzen jarraitzeko.

Mutila zure gorputzera hurbildu, tanga pittin bat jaitsi eta kolpe batez sartu zizun zakila zure alu bustian. Nire ustez, sartu baino gehiago, irrist egin zuen zure barnean. Zuk burua altxatu eta begi bat kliskatu zenidan niri.

Mutila bultzaka hasi zen gogor, bero-bero zegoen, eta soinu ederra egiten zuen bere gorputzak zurean jotzean. Ni ere bero bero nengoen, aspaldi ikusi nahi zintudala horrela, beste mutil baten eta bion artean. Horregatik, gehiago aguantatu ez eta zure ahoan korritu nintzen goxo-goxo. Eta zuk nire zuku guztia irentsi zenuen.

Orduan aldendu nintzen eta ohe ertzean geratu. Ikuskizunaren azken traka hurbildik jarraitu nahi bainuen, eta atzeko mutilaren kolpeek ez zuten betiko iraungo. Beste ohe ertzera begiratu zenuen zuk eta etxeko mutilaren begi handituekin topo egin. Ez ziren, ordea, handitua zeukan gauza bakarra. Keinu bat egin zenion, nire lekua okupatzeko.


- Itxoin - esan nizuen nik hiruei


Ohe ertzetik altxatu eta zuen posizioa biratzeko esan nizuen. Zu berdin geratu zinen lau hankatan ohearen gainean, baina burkoei begira geratu ordez, ohe ertz batera begira geratu zinen. Horrek emango zidan aukera zure postal eder bat egiteko. Beraz, horrela zeundela mutilak zutik jarri ziren zure inguruan. Laguna bere atzeko aldeko lanera itzuli zen. Bestea zakila eskaini zizun. Eta nik argazki eder batzuk egin nizkizuen mobilarekin. Atzekoa beherala korritu zen. Eta aurrekoak, etxeko mutilak, ez zuen luze joko. Prakak eta galtzontziloak orkatiletan zituen. Eta zu bortizki jan zenion zakila. Korritzera zihoala ohartu zinenean, zakila ahotik atera, esku batekin bere barrabilak goxoki estutu, bestearekin zakilari astindu, begiak itxi eta bere zukua zure aurpegi ederrean deskargatu zuen...


Ni tente-tente nengoen berriro...



3 comentários:

Nora disse...

Zure gaurko azken testu-sarrera ikaragarria da!
Azken boladan irakurri dudan ederrena. Jostailuak gustatzen zaizkit, baina jostailu bakarra gorputza denean... ez dakit, idatzia gehiago iristen zaidala uste dut. Beno, agian, egunaren kontua izango da, ze "errelatoa" eta "hirukote irudikatua" irakurri eta gero antzeko zerbait pentsatu nuela uste dut, jjj.
mx

Kabaretari disse...

Mila esker! Benetan. Zuek bezalako irakurle-animatu eta partehartzaileekin errazagoa da idaztea. Errelatoen gauzarik ederrena zuek zarete...
mx

Lizar disse...

Hau da hau goiza hasteko modu ederra!!