11/11/2010

Hirukote irudikatua...



Azkenean elkartu gara. Pentsio bateko gela neutral batean. Han nonbait. Lizar, Nora eta hirurok. Ardo botila batekin hautsi dugu izotza. Kopa batzuk, barre batzuk... Izotza soil soilik kanpoko aldean zegoela aitortu behar da. Barrutik bero-bero iritsi baikara hirurok.


Norari bururatu zaio ni biluztea, hasteko. Eta Lizarrek, bere zapi zuriarekin, eskuak lotu dizkit atzean. Eta horrela geratu naiz zuen aurrean, guztiz biluzturik eta eskuak loturik. Tente ere berehala jarri zait. Zuek jantzita zaudete oraindik. Lizarrek ardo kopa bat hartu, trago bat eman eta ardoz bustitutako musua eman dit. Gero Norari. Eta Norak berriro niri. Horrela geratzeko eskatu didazue eta komunera sartu zarete biak.


Ez dakit zenbat denbora eman dudan horrela baina, biluzik egon arren gero eta beroago nago. Eta nire berotasuna areagotu da komunetik atera zaretenean:


"strap on" bana (zakil-gerriko bana, alegia) jantzita zaudete. Hori besterik ez. Beno, Lizarrek mediak utzi ditu eta Norak bularretako gardena, besterik ez.






Ni lurrean belaunikatzeko agindu dit Lizarrek eta "bere zakila" jateko.







- Zakil goxo hau jan, nire putatxoa! Jan dena!







Eta hala egin dut, belaunikatu eta bere plastikozko zakila jan.







- Gustukoa duzu, e? Nabaritzen da! Ze ondo jaten duzun!







Eta benetakoa balitz bezalako intziriak entzun ditut bere ahotik ateratzen.



Noraren eskuak nire buruan nabaritu eta mugimendua eramatera lagundu dit une batez. Gero, nora ere belaunikatu da nire ondoan eta biok jan diogu zakila Lizarri, gure artean musukatu bitartean.



Tartetxo bat horrela eman ondoren agindu berri bat eman dit Lizarrek: ohera igotzeko eta lau hanketan jartzeko.







- Orain bai, gure putatxoa izatea zer den jakingo duzu, larrua jo egingo dizugu eta!







Agindua bete dut, jakina eta ordena aldatu duzue. Lizar nire atzean jarri eta Nora aurrean. Lizarrek lubrikante botea atera, bere eskuan zabaldu eta hatz bat sartu dit ipurditxoan. Eta zerbait esatera nindoala Norak ahoa bete nau bere zakilarekin eta honek ere jateko agindu.



Noraren zakila hasi naiz jaten eta orduan zerbait lodiago nabari dut nire atzeko zuloan.







- Sentitu, sentitu hau zure barnean, nire zakil handia... - esan dit Lizarrek







Lizarren zakila nire ipurdia ari da zulatzen, astiro-astiro, goxo, baina gupidarik gabe. Sandwich ederra egin duzue nirekin. Eta ni ezin berotuago, ezin gusturago, "segi aurrera, ez gelditu" ahal bezala esan dizuet, "zulatu nazazu" (Lizarri) eta "emadazu zakil goxo hau" (Norari).



Zuek ere, benetan bero eta busti zaudete.



Lizarrek markatzen du erritmoa. Eta minutu batzuk horrela eman eta gero, eskuak askatu eta ohean etzateko esan dit, buruz gora. Berak esan bezala etzan naiz ohean. Orduan Nora hartu du eta nire aurrera eraman. Hankak zabali dizkit eta, eskuekin, Noraren zakila gidatu du nire ipurtzulora. Misionero postura famatu hura egiten ari gara, baina alderantziz, jakina. Ni naiz orain neska eta Nora mutila. Hankak igo dizkit Lizarrek eta Noraren sorbaldetan jarri.



Orduan, Nora eta biok horrela gauden bitartean, gerrikoa kendu du Lizarrek, nigana etorri eta aurpegiaren gainean eseri zait Norari begira. Berehala nabari ditut nire ezpain bustiak eta bere alutxo goxo eta busti osoa jan diot, gogotsu, mihiarekin penetratuz, barrura eta kanpora, barrura eta kanpora, Norak niri markatzen didan erritmoa jarraituz, eta noizbehinka klitorisaren inguruan miazkadak emanez. Lizar nire zakilarantz makurtu da orduan eta kolpe batez irentsi dit, bortizki, goxo. Biok batera iritsi gara orgasmo ederrera.



Nora astiro atera da nire ipurditik eta guri begira geratu zaigu, zerbai eskatuko balu bezala, eta guk badakigu hori zer den.







- Zer egingo dugu orain gure Norarekin?- galdetu dit Lizarrek.







Nik hartu dut orain bere zapi zuria eta Norari ohetik jaisteko eta zutik jartzeko eskatu eta eskuak bere sorbaldan lotu dizkiot. Lizarrek gradu bat gehiago igo du tenperatura eta, beste zapi batekin, begiak estali dizkiot.



Orduan nik, nolabait, aurreko jolasa errepikatu dut. Belaunikatzeko esan diot Norari baita ahoa irekitzeko ere eta zakila jarri diot aho barruan.



Zakila isuri berria lasai dago, baina lan ederra egiten ari da Nora. Eta zakila bere ahoan ari da handitzan, aho eder hori ari da betetzen. Zakila guztiz handiturik dagoenean, Lizarrek gelditzeko esan digu. Nora hartu eta berriro zutik jartzeko esan dio. Eta Nora zutik dagoela, gorputza aurrera makurtzeko eskatu dio. Nora aurrera makurturik dago, bere ipurdi ederra gure begiei eskainiz. Lizarrek hartu du lubrikantea eta, zakil-gerrikoaren atzeko tira apartatuz bere hatz magikoa sartu dio atzeko zulotik, bere barnean zirkuluak eginez. Horrela egon ondoren niregana hurbildu da Lizar, zakilatik hartu nau eta Noraren atzeko aldera eraman. Bere eskuekin gidatu du nire zakila Noraren ipurdiraino.



Nire zakila Noraren ipurdian hasi da sartzen, poliki-poliki, berak "gehiago" eskatzen didan bitartean, "hondoratu haragi puxka hori nire gorputzean!" erregutu dit. Orduan Lizar jarri da nire atzean, bere eskuak nire ipurmasailetan jarri eta bultza egin du gogor. Barruraino sartu dut nire haragi puxka gogorra Noraren ipurdian. Eta horrela geratu naiz, bultzatu gabe, barru barruan sarturik. Sentsazio honetaz disfrutatu nahi baitut.



Bitartean aurrean kokatu da Lizar. Bera ere zutik bere gorputza makurtu du aurrera. Lubrikantea hartu eta hatz magiko hori sartu du bere ipurdian, gure begien goxamenerako. Gero, atzeraka egin du poliki poliki, Noraren gorputzarekin topo egin arte. Norari mingaina ateratzeko agindu dio eta Norak mingaina ateratzean Lizarren ipurdiarekin egin du topo eta miazkada batzuk eman dizkio. Gero, gorputza altxatu du Norak eta bere plastikozko zakilarekin zulatu du Lizarren ipurdia. Kate ederra osatzen dugu hirurok, Nora erdian dagoela. Eta bi nesken ipurdiak ederki ongi beteak. Orduan bururatu zait eskuak erabiltzea. Ezkerreko eskua Noraren hanken azpian sartu eta klitorisa laztandu diot handik. Eskuinekoa aurrera eraman eta Lizarren klitorisera eraman dut. Noraren ipurdi barruan isuri naiz eta, gero, zuek ere iritsi zarete...

Eta handik afaltzera eta trago batzuk gehiago hartzera atera gara hirurok...


PD: Horrela irudikatu dut nik (zuen baimenarekin) gure "hirukotea"...

4 comentários:

Nora disse...

Benetan potentea! taupadaka utzi didazu zera...
ta nun diozu dagola pentsio hori..?! jjj

oso ona, kabaretari fina lez

mx

Lizar disse...

Zeinen ongi deskribatu dituzun gorputz guztien dantza... irudimenean soinuak entzuteko aukera ere sortzeraino. Oso ona!!

Atzoko ene irudimen jolasa nirean gordeko dut. Orain gordetzen dudan hau, errealitatean askatu eta gorpuzteko eguna iristearen zai. Hiru pertsonek jakingo dute zein zen istorioa... orduan, errelatoaren zure bukaera kontatuko diet, jarraian nire fantasia-fruitua, eta ondoren, beraiek irudi osatu horren bideko erotika ukigarria askatzeko giltza direla esango diet. Hiruon artean, gorputzean idatzitako idazki berria gauzatzeko aukera, gure barruko blogetan.
Zer gertatuko litzake, gauren batean, neskaren batek halako proposamen bat botako balizueke?

muxu bihurri bat

Lizar

Kabaretari disse...

pentsioaren helbidea posta pribatuaren bidez, jakina.

Eta gure azaleko blogetan idazteko halako proposamen bati... nola esan ezetz?

Nora disse...

Iradokizun eta jolas polita Lizarrek aipatutakoa. Bere fantasia zein den jakiteko gogoak pizten ditu! Parte-hartzeko nahia pizten du...

Halere, nik, agian, barne momentuaren arabera esango nioke baietz edo ezetz halako proposamen berezi eta kitzikagarriari. Egoera sortzea polita eta gozagarria izango balitzake ere, barne blogetan zer idazteko uneak daudela sentitzen baitut.

Mx goxua