19/11/2010

Tabernan





... Lorek esan zidan taberna batean egiten zuela lan... eta handik aste batzuetara animatu nintzen eta bere tabernatik pasatu nintzen. Azken ordua zen eta, hau zortea nirea! Loreri tokatzen zitzaion taberna ixtea. Baina hori, oraindik, nik ez nekien.
Barrara hurbildu eta agurtu nuen. Sorpresaz begiratu zidan eta masailak gorritu zitzaizkion.

- Hara! zu hemendik?- esan zidan.
- Ikusi nahi zintudan...
- ahhhhhh, ba pozten naiz, tira, ixten ari naiz, bitartean zer nahi duzu?

Ardo beltza eskatu nion eta zain geratu nintzen barraren ondoan, bere mugimenduak jarraituz.
Azken bezeroa ateraino lagundu zuen, nik trago luzea eman nion berak ateratako txupito bati eta, orduan, nire atzean nabaritu nuen. Besoekin inguratu zidan gorputza, estutu, eta lepoan eta bizkarrean hasi zitzaidan musuak ematen.
Nik ez nuen espero eta agian horregatik berehala zutitu zitzaidan hankartea, gogortu. Bere ezkerreko eskua nire sorbaldatik jaitsi, aurreko aldera joan, kremailera jaitsi eta praka azpian sartu zidan, barrabilak hartu zizkidan eta ferekatu.
Nik eskubiko eskua atzera bota eta bere ipurmasailak hasi nintzen laztantzen, praka estuen gainetik, eta estutu... txortan ariko bagina bezala.
Tabernan musika lasaia zeukan jarrita eta horrek ere laguntzen zuen. Poliki-poliki laztanek bere bidea egin eta nik burua atzera biratu nire ezpainek bere ezpainekin topo egin nahi baitzuten. Ezpain eder horiek musukatzeko irrikan nengoen, baina ni hurbildu bakoitzean berak atzera egiten zuen, nire tentazioa areagotuz. Nire aurrean jarri zen gero eta azkenean lortu nuen eta bere ezpainetan harrapatu ninduen. Musu luze eta heze batean korapilatu ginen biok.
Orduan kendu nizkion elastikoa eta bularretakoa eta bere lepoan hasi nintzen musuka. Sabelaldera. Baina tituburuetan geratu nintzen eta han, zirkuluak marraztu nituen nire mihiarekin, titiburuen inguruan. Nola gogortzen zitzaizkion nabari nuen. Eta gustukoa nuen. Bero jartzen ninduen. Bera ere bero bero zegoen. Barra gainean jartzeko eskatu nion eta hala egin zuen. Barrara igo eta bertan etzan. Praka eta kuleroak erantzi nizkion, berak ateratako txupito horri azken tragoa eman eta, nire mihi bustiarekin zuzendu nintzen bere alutxorantz. Eskuekin hankak zabaldu nizkion eta nire burua bere hankartean murgildu. Eta goxo goxo zegoen bere zukua eta txupitoaren zapore nahastua. Hasieran gainetik miazkatu nion. Gero zirkuluak egin nituen bere klitorisaren inguruan. Eta azkenik mihia sartu eta mihiarekin larru jo egin nion. Bitartean, eskuak luzatu eta bularrak laztantzen nizkion. Horrela iritsi zen, barraren gainean. Gero altxatu zen, ni biluztu eta ni ere barran esertzeko eskatu zidan. Barran eseri nintzen eta han eserita nengoelarik prakak eta galtzontziloak erantzi zizkidan, baita elastikoa ere. Txupitoaren botila hartu eta irribarre maltzur bat eskaini zidan. Ezkerreko eskuarekin barrabilak hartu zizkidan, bestean botila zeukan. Hortzekin botila ireki eta likorea nire zakilaren gainean botatzen hasi zen, guzti-guztia busti arte. Orduan botila barra gainean utzi eta nire zakila bere ahoan hondoratu. Eskuak jarri nizkion buruan, bere mugimenduetan laguntzeko. Baina, egia esan, ez zuen laguntza askorik behar. Aldiro likore gehiago botatzen zidan eta esan:

- zutaz mozkortuko naiz gaur...

barrabilak pittin bat estutu, baina minik egin gabe, eta zakil osoa bere ahoan sarturik zuela orduan isuri nintzen ni bere aho ederrean. Azken tantaraino irentsi zuen nire zukua. Gero, burua altxatu, botilari trago bat eman eta zera esan zidan:

- Benetan goxoa gaur eskaini didazun koktel berezi hau!

Eta nik erantzun nion:

- Benetan ederra taberna honetan ematen duzuen zerbitzua!

Barre egin zuen eta gehitu:

- Beti pentsatu dut horrelako zerbait egin nahi nuela, eta zu bezalako bezero bat aprobetxatu behar nuen... Dena den, badakizu zenbat gauza egin daitezkeen taberna batean jadanik itxita dagoenean... ?
- Imajinatze hutsarekin tente jartzen zait berriro... ba uste dut gehiagotan aprobetxatu beharko zenukeela taberna hau... ni behintzat ixteko orduan zu laguntzeko prest nago, e?

4 comentários:

Anónimo disse...

bufff... bero bero jarri nau gau parranda giroko errelato hau goiz euritsu...
Oso ona Kabaretari!

Nora disse...

Taberna bat isten denean gauza ugari gertatu daitezke... oso modu politean jantzita... beno, edo biluztua.
Likoreaz mozkortzeko benetan irudi goxoa...

Anónimo disse...

earrak irudia ta pasartia!

Lizar disse...

ummm.... oso goxua...