10/09/2007

ezpaineratuko nizukeen kolorea

Gaueko ordu txikietan, taberna horretan interesatzen zitzaidan bakarra haren ezpainak ziren. (Eta ezpain horiek ezkutatzen zuten grina). Nireak, nire ezpainak, botilatik altxatu nahi nituen eta haren ezpainetara hurbildu. Tabernako iluntasunean ikusten nuen bakarra ezpain haragitsu horiek ziren. Eta musukatu nahi nituen. Busti nahi nituen. Ferekatu nahi nituen. Eta ezpain horiek nire gorputz osoan sentitu nahi nituen. Maitatu nahi nituen. Goxatu nahi nituen. Barraren gainean abandonatu nuen botila eta harengana hurbildu nintzen. Badakizu zein den ezpaineratuko nizukeen kolorea? Galdetu nion. Zein? Esan zidan berak, harrituta. Morea, erantzun nion nik. Musu luze eta basati batean murgildu ginen biok etxerantz alde egin aurretik...

Sem comentários: