13/09/2007

sabel dantza gorriz

Gorriz argitzen zituen nire gauak. Lanpara txiki horren azpian gustukoa nuen bere azalaren biluztasuna, bere irribarrearen lizunkeria, bere tanga zuriak ezkutatzen zuena. Eta orduak ematen genituen horrela, azalak konpartituz, zeharkatuz, behatuz... tanga kendu gabe, galtzontziloak jaitsi gabe... eta eskua eramaten nuen bere jantzi intimoraino eta behetik eskua sartzea saiatzen nintzen, baina ez ninduen uzten, eta irri egiten zuen, eta gainean nabaritzen nuen hezetasuna, eta gero eta tenteago nengoen ni, eta eskua sartzen zidan galtzontziloaren azpitik, irri maltzurra ezpainetan zuela, eta nik uzten nuen... eta argi gorri horren azpian erretzen genituen gauak gogoan ditut oraindik. Eta faltan botatzen dut eskaintzen zidan sabel dantza eder hura, irribarre hura, esku hura, azal hura...
Lanpara gorri bat erosi berri dudala aitortu beharra daukat. Eta pizten dudan bakoitzean pizten ditut berarekiko desirak...

Sem comentários: