07/02/2009

Dutxan ni ere...

Badakizu dutxan zutaz bustitzen naizela. Ederra da ur beroaren sentzazioa nire azalean. Zure mihiaren laztanak balira bezala. Eta handitzen zait zakila. Eta astiro-astiro eskuarekin laztantzen dut. Nire hatzen artean hartu eta nola handitzen den sentitu. Zutaz pentsatzen dudan bitartean. Eta zakilaren azala leunki jaitsi eta ura nire gorputzean nola irristatzen den sentitu. Eta zure gorputza imajinatu, zure gorputz ederra. Niretzat beti izango baita ederra zure gorputza. Zure ilea, zure begiak, zure ezpain borobilak, zure sorbaldak, zure bularrak, zure sabela, zure aldaka, zure hankartea, zure ipurdia, zure hankak... Eta handituz jarraitzen du nire zakilak. Eta azkartzen dut (ez gehiegi) nire eskuaren mugimendua eta gustura nago uraren azpian eta zu zaitut gogoan. Eta moldatuko genituzkeen fantasia guztiak irudikatzen ditut. Eta zutaz bustitzen naiz eta bustitzen dut komuna...

Sem comentários: