04/02/2009

Lentzeria dendan

Lotsaturik sartu nintzen lentzeria dendara. Zerbait erosi nahi nion eta lotsa-lotsa eginda kulero, korse, tanga, mediak eta bularretakoen artean begira hasi nintzen. Eguerdia zen eta ez zegoen inor dendan. Dendako neskak hurbildu zitzaidan: lagundu zaitzaket? Esan zidan. Ez, ez, esan nion gorriturik, bueno, agian bai... zerbait bilatzen ari naiz neska bati oparitzeko. Zerbait? Eta zer da zerbait hori? Ba... ez dakit, zerbait ausarta. Mmmm. Ni neska hori banintz hauetako bat eskertu nuke. Eta korse eder bat eskaini zidan. Bai? polita geratuko zaio? Begira, hau tanga honekin konbinaturik... zer esaten didazu? Ba... flipatuko nukeela, zer nahi duzu esatea? Kar-kar... barre egin zuen neskak.
Orduan zer, erosiko duzu? Uste dut baietz... baina ongi geratuko zaio? Ziur baietz, bestela etorri eta aldatuko dizut... edo niri oparitu!
Begiak altxatu nituen eta harriturik geratua nintzen. Egia esan lentzeria hori nori oparitu ez nuen, baina aspaldi, denda horretatik pasatzen nintzen bakoitzean dendako neskarekin liluraturik nengoen eta bere edertasuna lentzeria horren barnean imajinatzen nuen. Egia esan berarekin ligatu nahian sartua nintzen dendara. Eta zirudienez neskak ate bat utzi zidan irekita.
Bai... itzuliko naiz eta aldatu agian ez baina zuri oparitu agian bai... esan nion irribarretsu atera nintzenean...

(to be continued)

Sem comentários: