06/02/2009

Lentzeria dendan II

Bi egun geroago itzuli nintzen dendara. Ordu berean. Eta han topatu nuen neska. Irribarretsu begiratu zidan. Zer, erosketa aldatzera zatoz? Galdetu zidan. Ez..., esan nion, aldatzera ez... zuri oparitzera... Eta paketea eman nion. A, bai? Eta hori? Zure neskari ez zaio gustatu? Edo ez zaio ongi geratzen? Pentsakor geratu nintzen eta esan nion: ba... oraindik ez dakit. Probatu eta esango dizut. Harriturik begiratu zidan orduan. Eta irria zabal zabala zuen aurpegian. Aaaaa, esan zidan, orduan... lagunduko didazu probalekura? Jakina!
Probalekuan sartu ginen biok eta astiro-astiro nire aurrean biluzten hasi zen. Aurrena galtzak erantzi zituen. Baita kuleroak ere. Eta tanga jantzi. Niri, galtza bakeroaren azpian zerbait molestatzen zidala ohartzen hasi nintzen. Soilik tanga zeramala erantzi zuen kamiseta eta korse probatu zuen orduan. Ispiluari begiratu eta ispiluan nire lerdo aurpegiarekin egin zuen topo. Barre egin genuen biok. Mmmmm, esan zidan, baina arropa honek bere zentzua badauka, ezta? Eta uste dut bere efektua ere egin dizula, ezta? Esan zuen nire hankarteari begira... Ni lotsatu nintzen baina ohartu orduko bere eskuak nire kremailera gainean neuzkan. Kremailera jaitsi, galtzontziloak ere eta airean geratu zen nire hankarte handitua... Eseri, mesedez, eskatu zidan. Ni aulkian eseri nintzen, ispilua aurrez aurre nuela. Bera belaunikatu zen eta nire hankartera makurtu zuen burua. Opari honek bere saria merezi du, esan zidan zakilaren punta ahoratu aurretik. Ni liluraturik nengoen bere ahoraren lanarekin eta ispiluan ikusten nuen irudiarekin. Bere atzeko partea ikusten bainuen nire gainean makurturik. Baina horrela jarraituz gero ez nuen gehiegi ere aguantatuko. Eta pena bat zen. Orduan burua altxatu nion eta buelta emateko eskatu nion. Berak buelta eman zuen eta ispiluari begira geratu zen, lau hankatan. Ni ere horrela jarri nintzen bere atzean. Biok ispiluaren aurrean geundela. Tangaren atzeko haria alde batera alboratu nuen eta bere alua musukatzen hasi nintzen. Busti bustia nabaritu nuenean bere aluaren sarreran jarri nuena nire zakila izan zen. Goitik behera jolastu nuen zakilaren puntarekin. Ipurditik klitorirainoko bidea eginez. Eta gehiago ezin zuenean barrura egin nuen irrist. Ispilura begiratu genuen biok. Irudi ederra osatzen genuen. Eta orduan bultzaka hasi nintzen bere bularrak hartu bitartean eta bere ipurmasailen talka goxoa nire izterretan nabaritu bitartean. Isuri ginen bezain pronto dendako atea entzun zen. Kakazaharra!, esan zuen, norbait dator... Burua jiratu eta galtza jantzi bitartean esan zidan: hirukote bat osatuko dugu? Eta berriro ere barre egin genuen biok...

(to be continued?)

Sem comentários: