02/02/2009

prestatzen

Etxean nengoela deitu zidan Andonik. Afaltzera gondidatzen nuen galdetu zidan. Mmmm... Afari goxoa irudikatu nuen bere hitzetan. Eta nire alutik bularretaraino igotzen zen hozkirri ederra nabaritu nuen. Jakina, gondidauta zaude, esan nion. Eta topaketa prestatzen hasi nintzen. Egun osoa neraman etxean, atera gabe, deus egin gabe. Eta nire gorputza ongi prestatu nahi nuen. Dutxan sartu nintzen eta ur beroa nire azalaren gainean sentitzen utzi nuen. Astiro-astiro xaboia zabaldu nuen. Marrubi zaporezkoa. Eta aluan goxo-goxo zabaldu nuen. Andonik nola laztanduko zuen imajinatuz. Bere mihia nola sartuko zidan, bere hankarte gogorra... Baina nork zekien zer egingo genuen gau hartan. Horregatik atzeko sarrera ere garbitu behar nuela gogoratu nintzen. Eta xaboia bota nuen nire eskuan. Eta hatz erakuslea eraman nuen atzera. Kukubilko jarri nintzen dutxan eta xaboia zabaldu bitartean hatza sartzen hasi nintzen. Punta besterik ez hasieran. Baina gero, Andoniren zakilaren punta zela imajinatuz gehiago sartu nuen, eta gehiago, eta gehiago... hatz osoa nire ipurtzuloan izan arte... Orduan, libre neukan beste eskua eraman nuen aurrera eta klitoriaren gainean jarri. Eta bi aldetatik hasi nintzen erritmoa eramaten, hor, dutxan, ur beroaren azpian, gustura-gustura isuri nintzen arte...
Orain bai, pentsatu nuen, orain bai nagoela prest Andoniri ongi etorria emateko eta nahi duen bidetik jasotzeko... Afari ederra egingo dugu...

2 comentários:

*Nahia* disse...

garbi garbi.....

konturatuko zinen zure orrian sartzean agertzen den oharraz....
https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http%3A%2F%2Fkabareta.blogspot.com%2F

ondo segi!

Kabaretari disse...

bai, bai... ohartu naiz... Eskerrik asko! Ongi segi zu ere.