11/01/2010

Tabernan...

Tabernan elkartu ginen lehendabiziko aldiz. Agian ez ginen batak besteaz espero zuena, batek daki. Baina morboa, elkar trukatutako fantasia guztiak hor zeuden. Edota agian bai, agian
besteak bataz espero zuena baginen, nork daki!
Kontua da elkarrizketa goxoan aritu ginela, oraindik ere pittin bat lotsatuak bageunden ere.
Eta sexuaren gaia jarri zenuen mahai gainean, elkarrizketa gero eta beroago bilakatuz.
Zure ezpainen mugimenduak jarraitzen nituen bitartean ohartu nintzen galtza txikia geratzen ari zitzaidala hankartearen parean... Gero eta gogorrago nengoen eta ausartu behar nintzela ere bururatu zitzaidan. Nire txanda iristean, musika altua zegoenez, aprobetxatu eta poliki-poliki zure ezpainetara hurbiltzen hasi nintzen. Eta ohartu orduko zure ezpainak nabari nituen nire ezpainen gainean. Elkartuak ginen ezpain beretan. Eta musu luze eta heze batean adostu genuen hitzorduaren norabidea. Momentuz azken mahaiaraino urrundu ginen, txokorik ilunenean jarriz. Kremaileran nabari nituen zure eskuak, eta zakila askatu eta laztandu zenidan. Txiskeroa bota zenuen lurrera eta aitzaki horrekin zure mingaina nabari nuen nire hankartearen gainean. Goxo.
Altxatu zintudan, zakila ahal bezala ezkutatu eta komunera eraman zintudan eskuetatik hartuta.
Komuneko atea itxi eta belauniko jartzeko eskatu nizun, lehen hasitako lanarekin jarraitu ahal izateko. Eta zu belauniko jarri zinen nire aurrean, gora begiratu eta irri eginez irentsi egin zenidan hankartea. Bizkarra komuneko atearen kontra neukan eta eskuak zure buruan, zure mugimenduak gidatu nahian... Zakil buruan geratzen zinen eta mihi-puntarekin zirkuluak egiten zenituen gero, bat-batean ahoan zakil osoa hondoratzeko.
Ohartu nintzen, orduan, horrela ez nuela denbora luzez aguantatuko. Altxatu zintudan berriro ere, buelta eman eta zure ipurdi goxoari so jaitsi nizkizun praka eta tanga, belaunetaraino soilik. Zuk ahal bezala komuneko tazan lau hankatan jarri zinen eta zure ipurdi eder borobila eskaini.
Zakilaren punta jarri nizun hantxe, ipurtzuloaren gainean. Listuarekin busti eta gogor sartu nizun, barruraino, kolpe bakoitza gero eta gogorrago emanez, nire barrabilak zure ipurmasailen kontra talka eginez. Eta bitartean, nire esku batek bilatzen ari zen zure klitoria eta laztantzen nizun, izerditan biok, desiraz eroturik, taberna horretako komunean larrua jotzen...

1 comentário:

Idatzi disse...

larrua jotzen...
... biok eztanda batean lehertu arte.