15/06/2011

gehiago ( II )

( ... ) askatu zaitudanean, zurekin jolastu ondoren, sokak hartu eta ohean lotu dizkidazu eskuak eta hankak. Zure txanda dela ohartarazi didazu begiradarekin eta irribarre maltzur batekin.
Alderantzizko streep teesa egin didazu (kamiseta jantzi baituzu). Eta logelan, nire inguruan mugitu zara, nire gorputz lotua eta biluztuari begira. Pentsatzen ari zara zer egin nirekin, zure jostailu berriarekin. Ohera hurbildu eta mihia pasa didazu izterretatik barrabiletaraino. Barrabilak miazkatu dizkidazu. Eta nire zakila zure ahoaren gose dago, irrikan. Baina ez, ez da hori zure plana. Zure alutxoa ere nire ahoaren gose baitago. Horregatik igo zara ohera eta, horregatik ere, zure alutxoarekin eseri zara nire aurpegiaren gainean. Zure hankartea eman didazu arnasa hartzeko. Eta mingainarekin zure plazeraren oxigeno guztia arnasa hartzen saiatzen ari naiz. Gerria mugitzen duzu nire aurpegian eserita. Zure zukuak bustitzen dit mihia, ezpainak, aurpegia. Eta orgasmora eraman zaitut, hemendik, nire loturetatik mugitu ezinik...

Sem comentários: