11/06/2008

Aspaldi...

Aspaldi ez nauzula lotu. Eta ongi gogoratzen ditut zure eskuak nire azalaren gainean, nire eskuak sorbaldan lotuz eta gero, ipurmasailen artean oinetara jeitsiz. Mugitu ezinik, zu nire aurrean masturbatzen zaren bitartean. Gero buelta ematen zenidan eta ahoz gora jarrita nire aurpegiaren gainean esertzen zinen. Eta mihiarekin lanean hasteko agindu. Eta nik zure aginduak betetzen nituen eta zure kobazulo hezea dastatzen nuen. Handik jaisten zinen eta tarteka, irrien artean, nire hankarte handitua dastatzen zenuen, tarteka, ni isurtzeko aukerarik eman gabe. Eta azkenik, nire zakilaren gainean esertzen zinen eta zure erritmora larrua jotzen zenidan, zu isuri arte, ni isurtzen nintzen ala ez inporta gabe... Eta gero, hozkailura hurbildu eta garagardo bat atera, nire eskuak, nire oinak askatu gabe. Garagardoa edaten zenuen eta niri zure ahotik ematen zenidan edaria eta nik edan. Gero garagardo gehiago edaten zenuen eta nire zakilaren gainean isurtzen zenuen eta han edaten zenuen. Nire zakila berriro altxatzen zen eta zure ahoarekin egiten zenidan amodioa, garagardoa eta nire zukuaren zapore nahasiak zure ahoan sentitu arte... Aspaldi ez nauzula lotu...

Sem comentários: