03/06/2008

EZUSTEKOAK II

Beste kafe bat hartzera joan behar ginela esan zidan eta furgoneta berriro hartu eta errepidera atera ginen.
Ezagutzen zuen borda txiki batean hartu genuen arratsaldeko bigarren kafea, bizitzaz barre egiten genuen bitartean eta gure laguntasun bereziaz goxatzen genuen bitartean.
Bazkalostea luzea da, esan zidan bere irribarre maltzurrarekin. Bordatik atera eta furgoneta hartu genuen. Oraingo honetan berak gidatu zuen eta mendiko bidexka batetik sartu gintuen eta txoko apartatu batera eraman ninduen. Han geundela atzeko partera joateko eskatu zidan eta nik agindu. Atzeko partera joan eta eseri nintzen. Orduan soinekoa erantzi eta mediek, ligeroak eta tangak bere biluztasun ederra oraindik eta ederragoa egiten zuten. Bularretakorik ordea ez zeraman. Gisa horretan ikusi nuenean nire zakila, berriro ere, harria bezain gogorra jarri zen. Nigana hurbildu eta galtza eta galtzontziloak erantzi zizkidan. Kamiseta bakarrik utzi zidan, morboa ematen ziolako-edo. Orduan buelta eman eta bere ipurmasailak nire aurpegi parean jarri zituen. Nik ez nuen egoera desaprobetxatu eta mingaina aterata, tangaren inguruan bere ipurmasailak musukatzen hasi nintzen. Horrela tartetxo bat eman nuenean esku batekin tanga fina altxatu eta azpitik sartu nuen nire mihia. Bere alutxoa musukatzen hasi nintzen eta nire mihia alutxoaren barruraino sartzen ere. Gero, mihia astiro-astiro igo eta bere ipurtzuloa musukatzen hasi nintzen. Bere plazerezko oihuek konfirmatu zidaten bide onetik nindoala. Orduan, mihia atzeko zulotxoan utzita, esku bat eraman nuen bere aurreko zulora eta masturbatzen hasi nintzen. Ondoren furgonetaren zoruan etzan zen nire aurrean. Nik tanga erantzi eta bere gainean makurtu nintzen. Hasieran mingaina aluaren gainetik pasatzen hasi nintzen, mugimendu motelekin bere berotasuna areagotzen. Gero, mihia gero eta barruraino sartzen hasi nintzen. Baina azkenean klitorian zentratu nintzen. Mihiarekin klitoriaren inguruan zirkulu motelak egiten hasi nintzen, presarik gabe, xuabe-xuabe, eta horrela joan zitzaizkigun minutu luze-luzeak… Plazerezko erreinura eraman nuen behin baino gehiagotan. Orduan altxatu eta zeukan fantasia bat bete nahi zuela esan zidan. Nik, egia esan, ez nekien zer gehiago egin ahal genuen, baina edozertarako prest nengoen, bero-bero eta oso gustura. Furgonetaren aurreko partera joan eta kutxa batetik zerbait atera zuen. Nik ez nuen oso ongi ikusten baina bat-batean ohartu nintzen. Tanga erantzita baina mediak eta ligeroa erantzi gabe, gerriaren inguruan “zakil-gerriko” horietako bat jantzi zuen eta berriro ni nengoen lekura itzuli zen.


Gerriko horrekin jantzita ikuste hutsarekin erupzio bat bezala sentitu nuen nire zakila. Irudi benetan ederra osatzen zuen nire ametsetako musa erotikoa, nire betiko ninfa ederra. Eta paperak aldatzeko tenorea zela esan zidan, mutila izatea zer zen sentitu nahi zuela, eta niri neska izatea zer zen sentiarazi nahi zidala. Ahal zuen moduan, furgoneta barruan zutik jarri zen eta ni bere aurrean belaunikaturik jartzeko agindu zidan. Egoera dominatzen hasi zen eta aginduak ematen ere bai. Gogor, gupidarik gabe, baina goxo era berean. Eta silikonazko zakila hura jateko agindu zidan. Ni harriturik nengoen, zer egin oso ongi jakin gabe. Baina aginduak betetzeko prest. Nire eskuekin bere ipurmasailak hartu eta zakila jaten hasi nintzen. Sentsazio hori, gezurrezkoa bazen ere, sentitu nahi nuen. Eta zakila jaten nion bitartean nire atzamarrak bere atzeko zulotxoarekin jolasten hasi ziren. Bera estasi moduko batean zegoela zirudien, eta bere eskuak nire buruan jarrita mugimenduak agintzen zizkidan. Nahikoa da! Oihukatu zidan bat-batean. Hartu ninduen eta lau hanketan jartzeko agindu zidan. Lau hanketan jarri nintzen eta burua zoruaren parean jartzeko ere esan zidan. Zeharka ikusten nuen zer egiten ari zena eta ezin beroturik nengoen, postura horretan eta bera, zakil-gerriko horrekin jantzita. Atzean kokatuta bere eskuek nire zakila hartu zuten eta mugimendu bortitzekin astindu ere. Baina horretan ez zen gehiegi luzatu. Bote bat lubrikante irekitzen zuela iruditu zitzaidan. Botiketan saltzen duten Johnson K-Y horietako bat-edo. Eta berehala bere atzamar hotzak nire ipurtzuloaren inguruan nabaritu nituen. Ipurtzuloa tartetxo bat masajeatu ondoren bere hatz erakuslea nire barruan nola hasi zen sartzen konturatu nintzen. Hasieran pixka bat besterik ez. Gero barruraino. Eta barruan zegoelarik motel-motel mugitzen hasi zen. Eta hatzarekin jolasten hasi ere, poliki-poliki kanpora eta barrura, kanpora eta barrura. Eta nik jarraitzeko eskatzen nion, egiten zidana gustatzen ari zitzaidalako. Eta ez dakit zenbat denbora egon zen horrela. Dexente iruditu zitzaidan niri, behintzat. Eta orduan, beste gonbidatuarentzat lekua egina zegoela iruditu zitzaionean silikonaren hotza nabaritu nuen nire ipurtzuloaren sarreran. Eta astiro-astiro silikonazko zakila nire barruan sartzen hasi zen, “larrua jo egingo dizut!” oihukatzen zidan bitartean. Hasieran punta sartu zidan eta punta barruan zegoelarik mugimendu zirkularrak egiten hasi zen, kontu handiz. Eta horrela, kontu handiarekin, nire ipurdiko espazioak konkistatzen hasi zen. Punta sartu ondoren beste zati txiki bat ere sartu zuen. Eta berriro zirkuluak. Eta berriro zakila atera eta lubrikante gehiago eman. Eta berriro barrura, tarteka. Eta horrela, esku batekin nire gerritik heltzen ninduen bitartean eta bestearekin nire barrabilak eta zakila laztantzen zituen bitartean, barruraino sartu zidan bere zakil osoa, eta nik minaz baino gehiago plazerez oihukatzen nuen, ia-ia erotutik. Eta sentsazio arraroak ere, uste baitut ipurditik orgasmo bat izan nuela. Orduan zakila atera zuen eta gerrikoa kendu gabe, berak eman zuen buelta eta lubrikantea seinalatu zidan. “Orain zu”, erregutu zidan, “izan zaitez nire jabe, emadazu ipurditik!”. Nik leherzorian negoen, baina lubrikantea hartu eta nire zakilean eman ondoren bere iputzuloaren inguruan ere eman nion. Atzamar bat ere sartu nion eta lekua egin ostean nire zakil bolkanikoa sartu nion, barruraino kolpe batez eta aguantatzen saiatu banintzen ere, bultza egin nuenean hirugarren aldian nire zuku beroa deskargatu nion bere atzeko zulotxo goxo horretan. Eta gero, etzanda geratu ginen biok tarte luze batez. Ondoren, berriro herrian, lejia goxo batekin ospatu genuen gure sexu-deskubrimendu berriak eta udaberriko orgasmo eta sentsazio eder horiek guztiak…

1 comentário:

Anónimo disse...

udaberriko orgasmo eta sentsazio eder horiek guztiak…

...plazerez beteriko sentsazio amaigabeak.