15/01/2011

Hirurok



Lizarren etxean elkartu ginen. Lizar, Lore eta hirurok, oraingo honetan. Goxo afaldu ondoren mahaia jaso nuen eta, bitartean, Lore eta Lizar hantxe gelditu ziren hizketan. Haiengana itzuli nintzenean soka pare bat erakutsi zidan Lizarrek eta nirekin jolasteko gogoa zutela esan zidan Lorek. Biluzteko eskatu zidaten. Eta guztiz biluzik geratu nintzen haien aurrean. Orduan ohean etzateko esan zidaten.
Ohean etzan nintzen, buruz gora. Lizarrek nire besoak hartu, goraka jarri eta ohearen buruan lotu zizkidan. Gauza bera egin zuen Lorek nire hankekin. Eta horrela geratu nintzen, ohe gainean loturik, X biluzi bat osatzen.
Bakoitza ohearen alde batera jarri eta niri begira geratu ziren. Zakila gogorturik neukan lehen unetik eta Lorek bere esku osoarekin gogor hartu zidan. Lizarrek eskua jarri zidan barrabilen gainean eta hauek bere esku barruan sartu. Mugimendu motelak egin zituen Loreren eskuak. Barre egin zuten biek eta esan:

- Mmmmm, oso tentagarria da kabaretaria gure eskuetan izatea, dena guretzat, gure jostailua…

Hitz hauek esan eta biak etzan ziren nire alboan, bakoitza bere aldean. Nire lepoaren gainean jarri zituzten ezpainak eta musuka hasi. Lepoa musukatzen hasi ziren, ni bero-bero jarriz. Eta handik mihiak jaitsi eta bularrera jo zuten. Nire titiburu txikiak bere ezpainen artean hartu eta goxo-goxo miazkatu. Beherago joan eta nire hankartearen inguruan geratu ziren. Mihiak atera eta, biak aurrez aurre zeudela, zakilaren punta miazkatzen hasi ziren eta, tarteka, (eta nire zakil handitua erdian zutela) elkarri ere musukatzen zioten. Gero, Lizarrek nire zakila hartu eta kolpe batez sartu zuen bere ahoan. Segundo eskas pare bat, besterik ez. Atera, zakila eskuarekin hartu eta Loreri eskaini zion:

- Mokadu bat nahi?

Eta operazioa errepikatu zuen Lorek. Kolpe batez zakila irentsi, atera, eskuarekin heldu eta Lizarri eskaini. Horrela egon ziren jolasten tarte batez. Eta gero hasierako jolasera itzuli ziren: Loreren esku osoa nire zakilaren inguruan eta Lizarrena nire barrabilen gainean. Eta horrela zeudela, elkarri musuka hasi ziren eta nire zakilari astindu ederrak ematen. Eta ni haien aurpegien gainean korritu nintzen.

- Uffff, bero-bero jarri nau honek- esan zuen Lorek
- Baita niri ere- erantzun zuen Lizarrek- etorri hona!

Ni ohe gainean lotuta utzi ninduten, biak altxatu ziren eta ohe parean, zutik, geratu.
Orduan Lizar hasi zen Lore biluzten. Astiro-astiro, laztanen eta musu goxoen artean. Eta, jakina, nire begien aurrean. Tanga besterik ez zion utzi.
Eta Lorek ere bide berea hartu eta Lizar hasi zen biluzten. Lizarrek izterretaraino iristen diren mediak zeramatzan jantzirik eta hori izan zen bere gorputz gainean geratu zen arropa bakarra.
Eta hantxe tarte batez musuka eta laztanka egon ondoren, Lore etorri zen nire ondora eta ohean, nire alboan etzan. Musu eman zidan ezpainetan. Eta ni bezala geratu zen, buruz gora. Lizarrek ez zuen denborarik galdu eta Loreren hankartearen gainean kokatu zen. Tanga erantzi zion eta, eskua luzatuz berari pasa. Lorek tanga hartu, niri erakutsi eta esan:

- Dastatu nire barruan eragin didazun hezetasuna…

Eta tanga sartu zidan ahoan. Ordurako, Lizarren ahoa Loreren alutxoan zegoen. Eta gogoz jan zion. Loreren begirada eta nirea elkartzen ziren behin eta berriro, horrela, orgasmoraino iritsi zen arte.
Bitartean, Lizar altxatu, jostailuen kutxa atera eta Loreri esan zion:

- Zer iruditzen zaizu orain gure kabaretariari larrua jotzen badiogu?

Kutxa ireki eta zakil-gerriko bana atera zuen. Bat Loreri luzatu eta bestea berak jarri.
Zakil-gerrikoak jantzita barre egin zuten eta Lorek esan zidan:

- Ummmm, orain gure neska izango zara… eta uste dut sadwitx ederra egin behar dugula zurekin.

Sokak askatu, tanga nire ahotik kendu eta ohe gainean, baina zeharka, alde batera begiratuz, lau hankatan jartzeko esan zidaten.
Horrela jarri eta Lizarrek, (nire aurrean zutik zegoela) eskaini zidan bere silikonazko zakila ahoan. Berehala Lore nabaritu nuen atzeko aldean, zutik hau ere. Behatz lubrikatu bat ipurdian sartu ondoren, berak ere sartu zidan bere zakila nire ipurditxoan. Sandwitx ederra eginda nengoen, bai! Gogoz jaten ari nintzen Lizarren zakila eta, nire ipurdian gustu handiz jaso Lorerena. Plazerez dardarka nengoen. Paradisuan. Eta uste dut “atzetik” iritsi nintzela…
Orduan altxatu nintzen eta jostailu pasibotik jostailu aktibo izatera pasatzeko unea iritsia zela erabaki nuen. Lizarri ohean etzateko eskatu nion. Eta nire sokak erabiliz, postura berdinean lotu nuen, Xa osatzen. Eta zakil-gerrikoa kendu nion. Alua musukatu nion tarte goxo batez. Eta Loreri ere luzatu nion gonbita. Lore nire alboan jarri eta Lizarren alua dastatzen egon ginen, gure artean musukatu bitartean. Baina beste planak nituen Lizarren alutxorako eta Loreri esan nion:

- Zure zakil eder horrekin egiozu larrua jo gure lagunari, mesedez…

Loreri ideia gustatu eta Lizarren gainean jarri zen, misiolariaren ohiko posturan, eta silikonazko zakila aluan sartu zion Lizarri. Nik, beste soka batzuk bilatu eta neskak larrutan aritu bitartean, Loreren eskuak hartu, goraka luzatu eta ohearen buruan lotu. Berdin egin nuen hankekin. Eta horrela geratu ziren loturik eta “engantxaturik”, baina gustura. Horrela egonda Lorek ezin zuen mugimendu asko egin. Loreren ipurmasailetan zaplaztako goxo bat eman eta bere gainean jarri nintzen ni, behatz batekin bere ipurdia ireki eta… nire zakila bere ipurditxo goxoan hasi nintzen sartzen, gero eta barruraino, gero eta barruraino… eta zakil osoa bere ipurdian hondoraturik nuela, bultzaka hasi nintzen, atzera eta aurrera, eta horrela gidatzen nuen baita ere, Loreren zakilaren mugimendua Lizarren alutxoaren barruan.

- Sandwitx ederra ere zurekin egin duguna!- xuxurlatu nion Loreri bultzatu bitartean- eta ipurdi goxoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ipurdi goxo horretan korritu nintzen. Lizar ere iritsia zen. Sokak askatu eta gustura geratu ginen hirurok…

1 comentário:

Nora disse...

goiz polit honetan, biok batera urtuta utzi didazute ahoa...
mxk