01/01/2011

Soineko gorria Hernanin

Hernanin topatu ginen Lore eta biok beste behin. Parrandan handik ibiliko zela esan zidan eta soineko gorria jantzita eramango zuela. Eta taberna horretan ikusi nuen, eder-ederra, jator-jatorra. Tabernaren beste aldetik ikusi ninduen eta niregana hurbildu. Pote bat biontzako eskatu eta hizketan hasi ginen. Eta trago bat hartzen zuen bakoitzean lizun lizunak iruditzen zitzaizkidan bere ezpainak, edariaz bustitako ezpainak. Handik tarte batera esan zidan:

- zer trago bat hartuko dugu zuk eta biok beste taberna batean?

Eta hala egin genuen, handik atera eta beste batean sartu ginen biok bakarrik.
Jende nahiko zegoen, beraz, beste pote bat hartu eta izkin batean bilatu genuen babesa. Musika altua zegoen eta gure ezpainak gero eta hurbilago, gure gorputzak bezala. Trago bat eman nion nire edariari, ezpainak busti eta esan nion:

- Horrela goxoago da...

Muxu hezea eman nion ezpainetan. Eta berak gustura jaso.
Bere ahoa nire belarrira hurbildu eta hauxe esan zidan Lorek:

- Badakizu non emango nizukeen muxu heze, goxo eta luze bat oraintxe bertan...?

Hitz horiek esan eta diskrezioz eskua jarri zuen nire praka gainean, hankartean. Ordua ohartu zen handitzen ari zitzaidala.
Ezpainetan beste muxu heze bat emateko aprobetxatu nuen. Luzeago orain.

- Ba nik- esan nion- hementxe bertan egingo nizuke larrua jo, jende guzti honen aurrean.
- Ufffff, eta nola egingo zenidake hori?
- Zure gorputza aurrera makurtu, pixka bat, eskuak barran jarrita, eta ni atzetik, musikaren erritmora bultzaka....

Hitz horiek esan eta, diskrezio handiz nik ere, esku bat eraman zuen bere soineko azpira, eta tangaren gainetik laztandu nion alutxoa. Bustita zegoen.
Muxu luze bat eman zidan eta belarrira esan:

- Larrua jo nazazu! Nahi duzun tokian. Hementxe bertan nahi baduzu...
- Etorri hona- esan nion. Eta komunera abiatu ginen.

Gizonen komunean sartu ginen eta barrutik atea itxi, kanpoan utzi genuen tabernaren zarata. Bero-bero geunden biok eta, taberna bateko komunean egonda... aurre jolasetarako denbora askorik ez... hormaren kontra jartzeko esan nion, hormari begira. Hala jarri zen. Eskuak gora altxatu eta horman paratu zituen, eta hankak zabaldu. Nik soinekoa gerriraino igo nion. Nire praka askatu eta galtzontziloekin batera orkatiletaraino jaitsi. Kondoia jarri, tangaren atzeko haria esku batekin alde batera alboratu eta bere alutxo bustian sartu nion zakila, barruraino kolpe bakar batez. Eta gogor hasi nintzen bultzaka. Bultzatu bitartean nire ahoa eraman nuen bere belarriraino eta miazkaden artean hitz zikinak xuxurlatzen nizkion:

- Txakurtxo bat bezala egin nahi dizut larrua jo, gau osoa zu nire menpe egon, zure ahoan nire zakil handitua sartu behin eta berriro...

Nire hitzek bere eragina zutela ohartu nintzen eta alutxoaren dardarek konfirmatu zidaten korritzen ari zela. Modu basatiagoan bultzatu nuen orduan eta nik ere bere barruan deskargatu nintzen...

Jantzi eta, ahal bezala, komunetik atera ginen. Mutil batzuk zeuden kanpoan. Batzuek aurpegi txarrarekin begiratu gintuzten, baina gehienek arretaz edota inbidiaz.
Gure txokora itzuli ginen, beste pote bat hartu eta galdetu nion:

- Ez al duzu ezagutuko pentsioren bat hemendik? Aperitibo honekin batek daki zer etor daitekeen gero...

1 comentário:

Lore disse...

... zoragarria zara!