23/03/2011

Jo ezan berriro...


Agian ahaztu zenuen zure etxeko giltzak nituela edo agian apropos egin zenuen, ez dakit. Kontua da deika egon nintzela telefonoz eta koberturarik gabe zeunden. Ikusi nahi zintudan eta zure etxeraino hurbildu nintzen. Egia da atea jo ahal nuela, baina ateraino iritsita pentsatu nuen hobe zela sorpresa ematea, baina hau bai sorpresa nirea! Atea kontu handiz eta zaratarik egin gabe irekin eta barrura sartu nintzen. Gitarraren soinua aditu nuen, zure logelatik zetorrena. Zapatak kendu eta oinutsik ibili nintzen korridorean zure logelaraino. Atea erdi irekita zegoen eta zirrikitu batetik ikusi zintudan. Aulki batean eserita zeunden, ia ia biluzik, mediak eta enkajezko kulero horiek (zure ipurdian ederki ongi ajustatzen direnak) zeneramatzan, besterik ez. Eta zure irudi eder horrek berehala kolpatu zidan hankartean. Berehala handitu zitzaidan eta tente-tente jarri nintzen. Zuk gitarra jotzen jarraitzen zenuen, notetan galdurik egonen bazina bezala, gustura, gitarraren aurrean zure gorputz eder biluziarekin.
Eta nik sorpresa eman nahi banizun, zergatik ez sorpresa bikoitza izatea? Horrela pentsatu eta horregatik hasi nintzen korridorean bertan biluzten, guztiz biluzik geratu arte. Orduan lau hankatan jarri, eta katu bat bezala hasi nintzen ibiltzen. Atea pittin bat gehiago zabaldu eta logelara sartu nintzen. Zu beste aldera begira ari zinen, leihoaren aldera hain zuzen ere, baina ziur nago sentitu zenuela nire presentzia, are gehiago, esango nuke espero zenuela nire presentzia: giltzena apropos egin zenuen, eta horietako egunen batean nire bisita espero.
Horregatik ez zinen harritu zure ondora iritsi nintzenean. Zeharka begiratu eta gitarra jotzeari utzi gabe irribarre eskaini zenidan.
Zure hanken artean jarri nintzen ni. Zure hankak nire eskuekin zabaldu eta esku bat sartu nuen gitarraren azpitik, zure alutxoaren gainean. Kuleroaren gainetik laztanak eman nizkizun. Eta gero, poliki poliki hasi nintzen zure kuleroa eranzten. Zuk, une batez, jotzeari utzi zenion, eta nik esan nizun:
- Ez gelditu, jo ezan berriro, mesedez...
Orduan gitarra jotzen jarraitu zenuen eta nire eskua libreago zegoen zure alutxoaren gainetik ibiltzeko.
- Korritu arte ez gelditu, mesedez... - eskatu nizun
Eta nire eskuak lanean ari ziren bitartean zure eskuen mugimenduak eta zure aurpegiarenak arreta handiz jarraitzen nituen.
Ez dakit zenbat denbora eman genuen horrela baina azkenean jotzeari utzi zenion eta nire atzamar bustiak atera nituen zure barrutik. Atzamarrak atera, ahora eraman eta zupatu nituen.
Horrela nengoen ni, zure aurrean, zoruan, nire hanken gainean eserita.
Argi zegoen zu gustura-gustura geratua zinen. Baina bat-batean gitarra berriro altxatu eta zera esan zenidan:
- Beste kanta bat joko dut orain eta, bitartean, zu masturbatzen ikusi nahi zaitut.
- Ederki- esan nizun- gustura masturbatuko naiz zure musikarekin...
Kanta jotzen hasi zinen niri begira.
Nik ezkerreko eskua atzera eraman, zoruan bermatu, eta eskuinekoa nire zakilaren inguruan jarri eta astintzeari ekin, zure kantaren erritmoarekin batera. Eta horrela korritu nintzen zure aurrean...

1 comentário:

Nora disse...

Ederra...