29/03/2011

Menpe

Logelan geundelarik nire aginduen menpe egon nahi zuela esan zidan.

Nik biluzteko esan nion. Guztiz. Eta biluzten zen bitartean aulki batean eseri nintzen. Astiro erantzi zuen arropa. Praka bakero estuak, atorra zuria, bularretako eta tanga beltza...

Tanga hartu nuen eta hankak lotu nizkion horrekin. Aulkira itzuli nintzen. Nire aurrean belauniko jartzeko agindu nion. Halaxe egin zuen. Nik kremailera jaitsi, zakila atera eta, esku batekin hartuta, jateko esan nion. Burua nire hankartearen gainean jarri zuen eta jateari ekin.

Beste eskua buruaren gainean jarri nion, mugimenduak gidatzeko asmoz. Zakil osoa aho barruan zuelarik horrela mantentzeko agintzen nion. Horrela irauten zuen tarte batez. Gero nire eskua kendu eta gora egiten zuen buruarekin. Eskuak nire gerrian jarri zituen, baina nik atzean gurutzatuta mantentzeko esan nion. Eta atzera, bizkaraldera eraman zituen eta zakila jateari berriro ekin.

Gelditzeko esan nion, baita buelta emateko. Buelta eman zuen. Lau hankatan zegoen zoruaren gainean, eta hankak loturik. Dildo txiki bat hartu nuen eta bere aurpegiaren aurrean, zoruan, jarri. Dildoa nutellaz bete eta jateko agindu nion. Burua dildorantz (ia zorurantz) makurtu, ipurdia altxatu, eta dildoa jaten hasi zen.


- Garbi garbia ikusi nahi dut!- esan nion.


Atzera itzuli nintzen, bere ipurdi borobil ederra altxatuta ikusteko asmoz.

Bere eskuak ipurmasailetan jartzeko agindu nion, eta ipurmasailak zabaltzeko.

Eskuak ipurmasailetan jarri eta niretzako ireki zituen. Ikuskizun ederra.

Lubrikantea hartu eta bere uzkiaren inguruan zabaldu nuen. Gero esan nion:


- Orain eraman atzamar bat uzki polit horretara, ikus dezadan nola sartzen duzun zure ipurditxoan...


Esku bat uzkira eraman eta, dildoa jateari utzi gabe, atzamar bat sartu zuen ipurdian. Barrura eta kanpora, sartzen eta ateratzen eman zuen tarte batez, intziri ederren artean.

Nik ipurmasailetan zaplazteko goxo pare bat emateko aprobetxatu nuen.


Gelditzeko esan nion. Maskara bat atera eta bere aurpegiaren gainean jarri nion. Tanga bere hanketatik askatu eta, atzamarra ipurditik atera gabe, balkoira ateratzeko agindu nion.


- Lau hankatan edo zutik jarriko naiz?- galdetu zidan.

- Altxatu!- erantzun nion.


Altxatu zen eta atzamarra atzetik kendu gabe (eta maskara jarrita, noski) atera zen balkoira.

Nik beste maskara bat jantzi eta berarekin batera atera nintzen balkoira (ni oraindik guztiz jantzita egonda). Kaleari begiratzeko agindu nion. Aurreko etxeko balkoian, gortinen artean, ematen zuen norbait zegoela guri begira.


- Atera atzamar hori eta probatzeko eman!- esan nion.


Atzamarra atera eta ahoan sartu zidan.

Gero, eskuak barandillan jartzeko esan nion. Eta halaxe egin zuen: eskuak barrandillan jarri, aurrerantz begira zegoen bitartean.

Bere atzean jarri nintzen eta bere belarrian xuxurlatzen hasi:


- Orain ipurdia zulatuko dizut nire zakil gogorrarekin, bai? Horrela guztiek ikusi ahalko dute nola zulatzen dizudan ipurdia, nola larrua jotzen dizudan. Gustatzen zaizu, baietz?


Eta berak baietz egin zuen buruaz. Gorputza plazerez dardarka zuela iruditu zitzaidan.

Nik kremailera berriro jaitsi, zakila atera eta bere ipurdira zuzendu nuen. Zulo txikiaren gainean jarri nuen puntatxoa. Nire eskuarekin zakila hartu eta zirkuluak bezala hasi nintzen egiten, bere uzkiaren inguruan, gainetik, oraindik sartu gabe.


- Lehen- xuxurlatu nion berriro- horrela korrituko zara... eta gero ipurditxoaren hondoraino sartuko dizut zakila, hondo-hondoraino.


Hitz horiek esan eta, bere uzkiaren gainean zakilarekin jolastu bitartean, beste eskua eraman nuen bere klitorira, eta han ere jolasten hasi. Klitoria laztantzen nion, zakila uzkiaren sarreran mugitzeari utzi gabe. Gero eta beroago zegoen. Baita ni ere, jakina. Korritzeko prest zegoelarik zakilaren punta sartu nion ipurdian, nire hango eskua libre utziz. Beste eskuaren mugimenduak, berriz, azkartu nituen bere klitoriaren gainean, eta zakilaren punta osoa bere ipurdi barruan mantendu. Dardar goxo batzuk nabari nituen bere alutxoan, intziri batzuk bere ahoan. Korritzen hasia zen, eta, orduan, esku librearekin kendu nion maskara eta kolpe batez zakila bere ipurdiaren hondoraino sartu. Eta horrela korritu ginen biok, aldi berean...

1 comentário:

Nora disse...

Kañeroa gero...