22/03/2011

Ohean etzanda...

Udaberriko arratsalde epela zen. Lore eta biok ohean etzan geunden, hizketan gustura, Jimi Hendrixen diskoa biraka zegoen bitartean. The expert guide to anal sex for men filmaren harira zera esan zidan:

- Ba al dakizu zer?
- Zer?
- Film hori nik neuk ikusi baina ez diot nire bikoterai erakutsiko...
- Zer ba?
- Beldur naiz ez ote dudan beldurtuko...
- Ba, ba al dakizu zer?- esan nion nik.
- Zer?
- Gauza bera egin dut nik, beldur naiz nire bikotea ere ez ote den beldurtuko... jjjjj....

Barre egin genuen. Eta nik jarraitu nuen:

- Zure kasuan mutila da beldurtu daitekeena, eta nirean neska... hau mundu eroa!
- Eta...- jarraitu zuen Lorek- imajinatzen duzu gu biok horrela egiten dugula gure bikoteen aurrean?
- Uffa! Asko imajinatzea da, baina... potentea izanen litzateke, ezta?
- Orduan bai beldurtuko ziren!!!
- Edo agian ez, agian animatuko ziren!

Berriro barrezka.

- Zuk nola imajinatzen duzu egoera hori?- Galdetu zidan.

Eta ni imajinatzen hasi:

Taberna batean, parranda batean gaude laurok, eta zuk edo nik, ez dakit zer aitzakiarekin ateratzen dugu gaia. Biak geratzen dira flipatuta zeren eta zure bikoteak badaki zure desio bat dela, eta nireak ere bai. Beraz, ikusten dute desio edo gogo bera konpartitzen dugula.

Zuk eta biok begia kliskatzen diogu elkarri eta, hitzik esan gabe, gure bikoteak mozkortzeko plana abiatzen gara, ea horrela animatzen diren.

Norbaitek (berriro zuk edo nik) zure etxean azken potea hartzeko proposatzen du eta hara goaz. Musika martxosoa jarri eta barrezka gaude laurok, gustura. Zuk zerbait xuxurlatzen diozu zure bikoteari, nik zerbait nireari. Orduan desagertzen zara zure logelan eta handik minutu batzuetara zakil-gerrikoa eskuan duzula berragertu.

- Tatarara- tatareatzen duzu eta esan: hona hemen gure desioen objektu gutiziatua!!! Norbaitek lagunduko dit trasto hau jartzen?

Nik besoa altxatu eta "boluntario!!" ohikatzen dut. Zure ondoan jarri eta zure praka bakero estua eranzten dizut, gure bikoteen begiraden aurrean. Baita tanga ere. Alkoholak laguntzen du, eta gure bikoteak flipatzeaz gain gustura daudela ematen du, berotzen hasiak direla.

Zakil-gerrikoa lotu dut zure gorputzean. Sexi-sexia zaude, probokatzailea, ederra. Eta galdetzen duzu:

- Beste boluntario bat beharko nuke nire gorputzeko atal berri hau probatzeko!

Inork ez du ezer esan. Nik nire lagunari begiratu eta zera erantzuten dut:

- Zure baimenarekin.... boluntario izan naiteke?

Nire lagunak baietz egiten du buruarekin. Zureak ere bai.
Praka eta galtzontziloak eranzten dizkidazu, eta mahaian eskuak bermatzeko esaten didazu. Nik buelta eman eta, zutik, eskuak jartzen ditut mahiaren gainean. Nire atzetik zatoz zu, lubrikantea zure hatz batean zabaldu eta ipurdian sartzen didazu. Baina bero bero nago eta berehala gehiago nahi dut, zure zakila nire barruan nahi dut eta hala eskatzen dizut. Eta zu gustu handiz baietz esaten didazu. Silikonazko zakila nire ipurtzuloaren gainean jarri, zure eskuak nire aldaketei heldu eta astiro astiro barrurantz bultzatzen duzu.

- Sartzen ari da?- galdetzen didazu- gustura?

Eta nik baietz erantzuten dizut, eta barruraino sartzeko eskatu. Zakil osoa barruan dagoelarik orduan gogor hasten zara bultzaka, nire ipurditxoa larrua jotzen. Ia ia ahaztu dugu ez gaudela bakarrik. Baina hemen daude eta ikuskizun berezia eskaini behar diegu.

Orduan zoruan etzaten zara, ahoz gora, eta ni zure gainean, zakilaren gainean, esertzen naiz, eta eseri bitartean berriro ere sartzen da nire ipurdian. Eta horrela nagoela ohartzen naiz zure bikotea nirearengan hurbiltzen ari dela eta musuka hasi eta elkarri biluzten hasi.

Nire neska, guztiz biluzik, etzan da zure ondoan, hankak zabaldu eta bere hankartean kolatu da zure mutila.

- Hauxe da aukera!- xuxurlatu didazu.

Altxatu gara, lubrikantea hartu eta zure mutilaren ipurdia bustitzen hasi zara. Zeharka begiratu du, baina uste dut une hauetan, jadanik, ez zaiola gehiegi ere axola. Goxo dago, nire lagunaren alutxoan sarturik. Hatzekin jolastu duzu bere ipurdian eta gero, zakil-gerrikoa bere ipurtzulora zuzendu eta... zast! Barrura hasi zara sartzen. Kontu handiz, poliki, baina gelditu gabe. Eta plazerezko oihu eder bat egin du berak. Biak ari zarete bultzatzen, nire bikotearen barruan. Zuk atzerantz begiratu eta "zergatik ez hirugarren bat hemen goian?" esan didazu begiradarekin, lubrikante botea pasatzeaz gain.




Lubrikante botea hartu, zure ipurdian zabaldu eta hantxe sartu naiz ni. Ummmmm, goxo goxo zaude. Eta ni ari naiz orain bultzatzen, zure ipurdi barruan eta, era berean, zuen bidez, nire bikotearen barruan. Eta behetik gora hasi gara korritzen, banan banan...

Kontakizuna bukatzean ohartu nintzen tente tente negoela eta Lorek esan zidan:

- Ufffff, hori imajinazioa, fantasia edo dena delakoa izanen da, baina ni oraintxe bertan, hemen, errealitatean, guztiz bustirik geratu naiz, beraz... zerbait egin beharko didazu, ezta?

- Nola ez! Begira ni nola nagoen...

2 comentários:

Anónimo disse...

Istorio polita, plazaratu duzuna. Morbosoa eta kitzikagarria oso.
Segi lizunkeriekin gure oheak berotzen!

Lizar disse...

Bufff, iratzarri egin nauzu!
mxk