19/04/2011

Telefonoz hitz egin eta taberna itxi behar zuela esan zidan Lorek.


Itxi baino ordu bat lehenago agertu nintzen bertan.


Trago batzuk hartu bitartean bere gorputzaren mugimenduak, izerdi patsetan, ikusi nahi nuen eta.


Bide batez begiradak elkar gurutzatu eta, nire alderantz hurbiltzen zen bakoitzean zer egingo nion xuxurlatzen nion belarrira.


Horrela ibili ginen jolasten ordu bat, behintzat.


Taberna hustu eta itxi bezain pronto musika goxoa jarri zuen eta muxuka hasi ginen. Minutu bakar batean erantzi nion arropa, tanga izan ezik.


Barrara hurbildu ginen eta gorputza makurtzeko eta barraren gainean bermatzeko eskatu nion.


Halaxe egin zuen, zutik, barra gainera makurtu eta bere ipurmasail borobil ederrak eskainiz.


Ni bere atzean kokaturik nengoen.


Mihiarekin hasi nintzen jolasten, bere tangak markatzen zituen mugen inguruan.


Eta tarte batez horrela egon ondoren, tanga altxatzen eta mihia tanga azpitik sartzen hasi nintzen.


Gero, tanga belaunetaraino jaitsi, botila bat ardo hartu, bere ipurmasailen gainean ardo pixka bat zabaldu eta mihiarekin edaten hasi nintzen.


Horrela iritsi nintzen bere uzkiraino. Eskuekin ipurmasailak zabaldu nizkion eta nire mingainarekin bere uzkia jaten hasi nintzen, gogotsu. Hasieran gainetik, baina gero, ipurdi barruraino sartzen nion mihia.


Orduan dildo txiki bat atera, lubrikante pixka bat, bere ipurdian zabaldu eta dildotxoarekin bere ipurditxoan hasi nintzen jolasten.


Plazerezko oihuak egiten zituen Lorek eta, dildoarekin jolastu bitartean, ni belauniko jarri eta mihia bere alutxoaren gainetik pasatzen hasi nintzen, bera korritu zen arte.


Korritu zenean, burua altxatu, niregana biratu, poltsoa hartu eta, barrutik zakil-gerrikoa atera zuen, irribarre bihurria ezpainetan zuela.


Baina zakil-gerrikoa nik hartu nuen eta nire eguna zela esan nion. Hasieran ez zuen ulertu, baina laster hasi zen dena ulertzen.


Zakil-gerrikoa ahal bezala jantzi nuen. Eta silikonazko zakila nire zakilaren gainean geratu zen.


-Zakil bikoitza gogor-gogorra zure zuloetarako- esan nion. Eta bide batez lurrean lau hankatan jartzeko.


Ahoa bete hortz begiratu zidan baina, berehala jarri zen esan moduan, zoruan, lau hankatan.





Ni bere atzean belauniko jarri eta silikonazko zakila bere ipurditxo zabalduan hasi nintzen sartzen, kontu handiz baina gelditu gabe.


Punta baino zertxobait gehiago sartu nionean, orduan, nire benetako zakila bere alutxorantz zuzendu eta hau ere sartzen hasi nintzen. Zakil biak bideratuta neuzkanean, orduan, nire gerria hasi nintzen mugitzen, aurrera eta atzera, nire eskuekin bere aldakei helduta.


Barru-barruraino sartu niozkion zakilak, ipurditik zein alutik, Lore plazerez oihukatu bitartean.


Eta horrela iritsi ginen biok tabernaren zoruan...

1 comentário:

Nora disse...

buuf... probatu beharko!!