14/05/2011

3

Nire etxera gonbidatu nituen Lizar eta Lore. Elkarrekin hurbildu ziren eta, zirudienez, etxera etorri aurretik planaren bat bururatu zitzaien, nirekin jolasteko.
Zerbait afaldu ondoren muxuka hasi ziren haien artean, irrien artean.
Gero, niri begira geratu ziren. Biak altxatu, niregana hurbildu eta arropa guztia erantzi zidaten.



Aulki batean esertzeko esan zidaten.
Aulkian eseri eta bertan lotu zizkidaten eskuak eta hankak.
Mugitu ezinik geratu nintzen aulkian lotuta.
Orduan hasi ziren haiek ere elkarri biluzten, laztan eta musuen artean.
Guztiz biluzik geratu zirenean, Lore nire gainean esertzera etorri zen, ni neu aulkia banintz bezala. Nire zakil gogortua bere ipurmasailen artean kokaturik geratu zen, gustura. Eta Lore pittin bat hasi zen ipurdia mugitzen, gora eta behera, nire zakila oso modu goxoan harrapatuz.
Denboralditxo bat horrela egon ondoren, ipurdia pittin bat altxatu, nire zakila hartu, aurrerantz mugitu eta berriro eseri zen nire izterren gainean. Baina oraingo honetan nire zakila bere hanken artean geratu zen, berea izango balitz bezala.
Orduan, zakila laztantzen hasi zen (ni neu masturbatuko nintzatekeen moduan) gora eta behera, Lizarri begiratu eta zera esan zion:

- Jango al didazu zakil goxo hau?

Lizarrek baietz erantzun zion buruaz, aulkiaren aurrean belauniko jarri eta nire/Loreren zakila jaten hasi zen.

- Hustu arte- esan zion Lorek. Eta eskuak Lizarren buruan jarri zituen, mugimenduak gidatzeko asmoz.

Lizarrek gogo handiz irentsi zidan zakila eta, jan bitartean, nire zakilak ere Loreren alua ukitzen zuen, bere hankartean plazera sortuz.
Berehala iritsi nintzen Lizarren ahoan. Baina, nola iraun gehiago bi edertasun horien jolasen objektua izanda?
Halere, hori zen haiek nahi zutena, bururatutako jolasaren hasiera besterik ez zen.
Lore aulkitik jaitsi eta Lizarren aurrean jarri zen, belauniko baita ere. Musuka hasi ziren, nire zukuaren zaporea konpartituz.
Gero, Lizar mugitu gabe, Lore jarri zen bere atzean. Biak ziren belauniko nire aurrean, bata bestearen atzetik. Eta handik Lorek hozka txikiak lepoan eman zizkion Lizarri. Eta hozkak eman bitartean eskua aurrera eraman eta Lizarren alua laztantzen hasi zen. Hatzak alutxoaren barruan sartzen, klitoria laztantzen, hatzak aluan, hatz mamiak klitorian… Horrela korritu zen Lizar.
Eta korritu ondoren, Lorek zoruan etzateko esan zion.
Lizar ahoz gora etzan zen zoruan, burua nire oinen aurrean kokaturik.
Orduan, Lore Lizarren aurpegiaren gainean eseri zen, bere alutxo irekia Lizarren ahoari eskainiz eta eskuak nire izterren gainean bermatuz.
Ni aurrez aurre nituen Loreren begiak. Orduan, gerria mugitzen hasi zen, eta Lizar mihia atera eta alutxo goxo hori jaten hasi zen. Eta Lizarrek alutxoa jaten zion bitartean, Lorek pittin bat aurrerantz gorputza makurtu eta bere ezpainen artean hartu zidan zakila. Plazerean murgilduta zegoen, guztiz, eta modu basati-ederrean jan zidan zakila eta bera ere, jakina, Lizarren ahoan korritu zen.
Zoruan etzanda geratu ziren biak une batez. Musu eman zioten elkarri eta Lorek esan zuen:

- Eta orain gure mutila askatuko bagenu?
- Oso ideia ona- erantzun zion Lizarrek- niri jolas berriren bat bururatu zait jadanik...

2 comentários:

Lizar disse...

Utziko al zenidake kontakizunaren bukaera nire hitzekin kontatzen...?

Kabaretari disse...

aurrera, Lizar!