25/05/2011

Kontzertuan

- Uste dut- esan zidan Lorek- Beñat nirekin “egoteko” gogoa duela.
- Eta zuk berarekin?- erantzun nion.
- Bai, gustukoa dut eta, batez ere, gustura “dastatuko” nuke…

Handik egun batzuetara sorpresa polita prestatu nion Loreri. Bilbon Morcheebaren kontzertua zegoela ikusi eta sarrerak erosi nituen. Kontzertu lasai batera joango ginela esan nion.
Horrela, Lorek jakin gabe, Bilboko taberna batean elkartu ginen Lizar, Beñat, Lore eta laurok.
Sorpresa unea pasatuta bokata batzuk eskatu eta, ardo eta irri artean, gustura afaldu genuen.
Kontzertuan musika altua zegoen eta zera esan nion Loreri:

- Tira, orain da momentua Beñatekin jolasten hasteko, ez zaizu iruditzen?
- Benetan ez zaizula inporta?- galdetu zidan.
- Gaur ez, bihar batek daki!- erantzun nion- beraz… aprobetxatu!




Beñatengana hurbildu zen Lore eta honen belarrira hizketan hasi zen. Jakinminez nengoen zer esango ote zion. Lizarrek zeharka begiratu zidan, niregana hurbildu eta esan:

- Zer gertatzen ari da hemen? Zure begiradak zerbait tramatu duzula esaten dit...
- Eta ez zaude oker- erantzun nion- Uste dut aurreko egunean gure lagunak gogoz geratu zirela, bata bestea dastatzeko gogoz hain zuzen ere... ez zaizu iruditzen?
- Mmmmm, izan daiteke... Eta haiek elkarri dastatzen badiote guk biok zer eginen dugu?
- Ikusiko dugu nola doa gaua, baina momentuz nik hau ikusi nahi dut...

Kontzertua aurrera joan ahala gero eta gertuago zeuden Lore eta Beñat, gero eta beroago denok.
Momentu batean Lore eta biok joan ginen garagardo batzuk hartzera eta Loreri esan nion:

- Nola doa gaua?
- Zuk ze uste?
- Nik uste dut Beñat aspaldi “gogorturik” dagoela galtzen azpian... ez zara konturatu? Eta kontzertua baino gehiago zure gorputza ikusten duela, aurreko eguneko irudiekin... Zer egingo duzu?
- Zer egin behar nuke?
- Eskaiozu laguntza komunera joateko eta bertan... badakizu, erasora!
- Horrela egingo nuke gustura- esan zidan- baina zu ere gurekin egotea nahi nuke...
- Mmmmmm, zaila ikusten dut hori baina ideiaren bat bururatzen ari zait...
- Eta? Zein da ideia hori?
- Berarekin komunera joan, mobila eraman eta han zaudetenean niri deitu.
- Zuri deitu?
- Bai, nik gidatuko zaitut hemendik... Lizarren laguntzarekin, noski.
- Eta zer esango diot berari?
- Esaiozu nahi duzuna. Baina esaten ahal diozu telefono erotiko horietako bati deitzen ari zarela eta handik esaten dizutena jarraitzen ari zarela, ez dakit...
- Ze maltzurra zaren! Baina, egia esan, gustukoa dut jolas mota hau, morbo ikaragarria ematen dit!

Handik garagardo pare batera komunera alde egin zuten Beñat eta Lorek. Eta bitartean Lizarri azaldu nion jolasa. Lizar eta biok barrara hurbildu ginen, kontzertuaren soinu altuaz apartatzeko. Eta barran geundelarik jo zuen deiak. Lore zen. Hartu eta esaten hasi nintzen:

- Telefonoa ezkerreko eskuarekin hartu eta bestearekin ireki Beñaten galtzak eta galtzontziloak eta orkatiletaraino jaitsi. Ziur nago guztiz enpalmaturik dagoela, aspaldi aspaldi nahi zuen zurekin larrua jo-eta. Zakil ederra, ezta? Eskuarekin laztandu pixkat. Orain belauniko jarri eta zakil horren gainean mingaina pasa, motel, xuabe.... Zakila jateko unea iritsi da. Biak zaudete irrikan. Beñatek zure ahoaren goxotasuna ezagutu nahi du eta zuk zure ahoa beteta sentitu. Jan! Jan orain zakil goxo hori, barru-barruraino sartu, eztarriraino, gupidarik gabe! Ziur nago Beñat zeruan dagüela eta, ba al dakizu zer? Ni ere “tente-tente” nago eta Lizar, disimuluz, nire kremailera jaisten hasi da, eta eskuarekin nire zakila hartu eta astintzeari hasi. Orain igo, buelta eman eta zure galtzak jaitsi, orkatiletaraino. Horrela. Tanga beltza daramazu, ezta? Atzamar bat zure ahoan busti, tangaren atzeko “haria” alde batera alboratu eta zure uzkian jolasten hasi.
Orain esaiozu Beñati belauniko jartzeko zure atzean eta mingaina zure uzkian sartzeko. Ziur nago bitartean zakila astitzen ari dela gure Beñat, baietz?
Orain, buelta eman berriro, bizkarra horman bermatu eta Beñati aurrez aurre begiratu eta esaiozu alutik nahi duzula horrela. Baina tanga erantzi gabe, albo batera mugitu eta Beñati bidea seinalatu... Sentitzen ari zara Beñaten zakil gogorra zure alutxoan, baietz? Eta goxoa dago, ezta? Esaiozu gogor bultzatzeko, zure barruan deskargatzeko eta zu ere… utzi eramaten, Lizar eta biok ezin baitugu jarraitu, hemen jende asko baitago, baina zu, korritu orain, Beñatez goxatu eta korritu! Zuen intziriak entzuten ari naiz!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Eten zen deia eta barre ederra egin genuen Lizar eta biok.
Mezu bat bidali nion Loreri:

“Barran gaude”

Sem comentários: